montaz alarmu, skad wziac "+"
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
montaz alarmu, skad wziac "+"
dzis po wczesniejszym przestudiowaniu archiwum zabralem sie za montaz alarmu oraz centralnego w golfie mk3 1.9D z 96r. rozkrecilem wszystko lecz niestety utknolem na podlaczeniach - mam takie problemy:
1. skad wziasc plus do zasilania alarmu oraz plus po stacyjce? w opisach znalazlem informacje, ze plus nalezy wziasc gdzies z tylu skrzynki z jakiegos 10cio polowego, czerwonego zlacza ale nie moge sie do jej tylnej czesci dostac - wypiolem skrzynke z zatrzaskow ale nie moge jej calkiem odchylic bo kable za krotkie...
2. do podlaczenia kierunkowskazow z alarmu wychodza dwa kable na prawa i lewa strone - czy nalezy podlaczac kierunki przez diody lub bezoieczniki czy nie??
3. jak zdjac plastik z uchwytu, ktory lapie sie podczas zamykania drzwi aby odkrecic dwie sruby pod nim?? probowalem podwadzac srubokretem ale nie idzie.
prosze o w miare szybka pomoc bo auto stoi unieruchomione przed domem:(
1. skad wziasc plus do zasilania alarmu oraz plus po stacyjce? w opisach znalazlem informacje, ze plus nalezy wziasc gdzies z tylu skrzynki z jakiegos 10cio polowego, czerwonego zlacza ale nie moge sie do jej tylnej czesci dostac - wypiolem skrzynke z zatrzaskow ale nie moge jej calkiem odchylic bo kable za krotkie...
2. do podlaczenia kierunkowskazow z alarmu wychodza dwa kable na prawa i lewa strone - czy nalezy podlaczac kierunki przez diody lub bezoieczniki czy nie??
3. jak zdjac plastik z uchwytu, ktory lapie sie podczas zamykania drzwi aby odkrecic dwie sruby pod nim?? probowalem podwadzac srubokretem ale nie idzie.
prosze o w miare szybka pomoc bo auto stoi unieruchomione przed domem:(
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 18:32 przez sliver, łącznie zmieniany 2 razy.
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
ad 2 jezeli z alarmu wychodza dwa przewody to sa one juz rozdzielone diodami dlaa zabezpieczenia ich mozesz podłaczyć je przez bezpiecznik wtedy jak złodziej zrobi zwarcie w kierunkach to alarm sie nie spali i bedzie dalej działal
ad 3 od dołu jak patrzysz jest taka malutka wneka trzeba wcisnąc w nią srubokręt i podważyc siedzi to dość ciasno ale do sie rozebrać
ad 1 plus do alarmu poszukaj żarówką oraz plus po statacyjce łapiesz mase gdzieś na auto i sprawdzasz sprawa jest prosta.
ad 3 od dołu jak patrzysz jest taka malutka wneka trzeba wcisnąc w nią srubokręt i podważyc siedzi to dość ciasno ale do sie rozebrać
ad 1 plus do alarmu poszukaj żarówką oraz plus po statacyjce łapiesz mase gdzieś na auto i sprawdzasz sprawa jest prosta.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ad 2 a jeśli wychodzi jeden przewód to trzeba go rozdzielić na 2, i dodać po jednej diodzie. To zwykle jest dodawane do alarmu.
ad1. skrzynka musi się dać wyciągnąć. Po lewej stronie blachę w której skrzynka jest zaczepiona trzeba odciągnąć w lewo od skrzynki (podważyć wkładając śróbokręt między skrzynkę a tą blachę - wtedy wyłazi z dodatkowego zaczepu). Ty pewnie odpiąłeś tylko te palstykowe 2 mocowania a to mało Reszte masz w opisie którego fragment przytoczyłeś.
ad1. skrzynka musi się dać wyciągnąć. Po lewej stronie blachę w której skrzynka jest zaczepiona trzeba odciągnąć w lewo od skrzynki (podważyć wkładając śróbokręt między skrzynkę a tą blachę - wtedy wyłazi z dodatkowego zaczepu). Ty pewnie odpiąłeś tylko te palstykowe 2 mocowania a to mało Reszte masz w opisie którego fragment przytoczyłeś.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
zaczepy odpiolem ale to i tak duzo nie dalo - skrzynka opuscila sie z 10cm na dol ale do jej tylnej czesci i tak nie ma dostepu...Paweł Marek pisze:ad1. skrzynka musi się dać wyciągnąć. Po lewej stronie blachę w której skrzynka jest zaczepiona trzeba odciągnąć w lewo od skrzynki (podważyć wkładając śróbokręt między skrzynkę a tą blachę - wtedy wyłazi z dodatkowego zaczepu).
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
diody bywaja tez na płytkach drukowanych w alarmach z wyzszej pólki i nie bedzie ich na przewodachQuatro7 pisze:+ mzoesz wziąść z zapalniczki, radia, stacykji i jeszcze paru rzeczy gdzie jest stały +
kable od kierunków pewnie masz podzielone na dwa z czyms takim wiekszym na nich. to są diody kierunkowe.. i podczepiasz to pod kable od kierunkow, bez róznicy który pdo który kierunek
Całej skrzynki to nie wyciągniesz tak żebyś miał swobodny dostęp, najlepiej wypnij sobie ten wtyk jak patrzysz na skrzynkę to pierwszy po lewo na górze, jak wyjmiesz to będzie tam taki gduby czerwony kabel, to jest stały +, jeśli chodzi o kierunki to jak masz oddzielne kable to nie potrzeba stosować diod.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Skrzynkę po obniżeniu przekręcić i w miarę łatwy jest dostęp. A przyda się jeszcze to bo trzeba przecież blokadę na jakimś kablu zrobić, i najlepiej chyba przy skrzynce go rozciąć. Ale to rzecz gustu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
zobacz najpierw jaki dostajesz impuls z centralki alarmu , plus czy minus , jak minus to musisz sobie dołozyć dwa małe przekazniki , które zmienią Ci minus na plus , bo w MK3 sterowanie centrala jest plusem
[ Dodano: 08 Sty 2008 14:06 ]
podpinasz sie pod kabel koloru szary i zielony , masz je w aucie , wychodzą z gniazda w słupku
[ Dodano: 08 Sty 2008 14:06 ]
podpinasz sie pod kabel koloru szary i zielony , masz je w aucie , wychodzą z gniazda w słupku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości