Witam
Co prawda rzecz dotyczy nie golfa, lecz amaroka (to też vw , a wiem że macie ogromną wiedzę w temacie turbin od vw.
Otóż zaczął mi lecieć olej z dużej turbiny - diagnoza mechanika turbo do regeneracji. Po wstawieniu zregenerowanej turbiny był problem z adaptacją - błąd P029900 (świeci się check engine i miga spiralka od świec żarowych). Po odebraniu auta przez pewien czas borykałem się nieszczęsnym błędem P029900. Auto muł totalny, zero mocy, tragedia. Po przejechaniu około 150 km podczas wypalania dpfa, nagle turbina zaczęła działać . Auto ożyło i było ok. Błąd P029900 znikł. Niestety nie na długo.... Po przejechaniu 1000km poleciał olej z małej turbiny..... Auto znów do mechanika, znów regeneracja turbiny. Po wstawieniu ponownie regenerowanej turbiny znowu błąd P029900. Turbiny znów nie da się zaadaptować.
Macie jakieś pomysły ...
[Diesel] AMAROK, 2.0 BiTurbo 163KM - problem z turbiną po regeneracji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- scss
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
- Lokalizacja: GWE
- Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0
[Diesel] AMAROK, 2.0 BiTurbo 163KM - problem z turbiną po regeneracji
Ostatnio zmieniony pn sie 16, 2021 18:33 przez scss, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Grzesiek.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
[Diesel] Re: AMAROK, 2.0 BiTurbo 163KM - problem z turbiną po regeneracji
sprawdź działanie gruszki od turbo ręcznie czy idzie zaciągnąć bo tam jest chyba grucha z elektroniką jak to będzie działać to wtedy podciśnienia do sprawdzenia i zawory sterujące
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 72 gości