[TDI PD] Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI PD] Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Pany mam nieregularny problem z odpalaniem mianowicie ostatnio często zaraz po odpaleniu silnik gaśnie i potem muszę go długo męczyć aby odpalił
Sytuacja zaczęła sie pierwszy raz około 2 tygodnie temu po planownaniu i tulejowaniu głowicy (kolizja strzelił pasek rozrządu)
Gorzej bo sytuacja nie powtarza się za każdym odpaleniem po długim postoju a nieregularnie ostatnio 3 dni u mechanika nie wystąpiła ani razu a następnego dnia jak odebrałem już tak.
Żadnych błędów żadnych dziwnych sygnalizacji ze strony silnika bądź komputera aby cos się działo niema
Dla poglądu wstawiam filmik
Wtyski korekcje i bipy są Oki
Sytuacja zaczęła sie pierwszy raz około 2 tygodnie temu po planownaniu i tulejowaniu głowicy (kolizja strzelił pasek rozrządu)
Gorzej bo sytuacja nie powtarza się za każdym odpaleniem po długim postoju a nieregularnie ostatnio 3 dni u mechanika nie wystąpiła ani razu a następnego dnia jak odebrałem już tak.
Żadnych błędów żadnych dziwnych sygnalizacji ze strony silnika bądź komputera aby cos się działo niema
Dla poglądu wstawiam filmik
Wtyski korekcje i bipy są Oki
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Żadnych pomysłów od czego zacząć?
Problem wygląda na losowy raz przy odpaleniu się to dzieje a następny raz już nie
Problem wygląda na losowy raz przy odpaleniu się to dzieje a następny raz już nie
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
uszczelki pompowtrysków do wymiany
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Nie pomoge Ci ale mam pytanie odnosnie paska. Ile na nim miales nalatane, albo jaki wiek ze strzelil? Pytam z ciekawosci
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Uszczelki czyli oringi owszem mogą być. Ja bym jednak zaczął od tego że wytargalbym pompę tandem sekcje paliwowa rozebrał. Wyczyścił. Ja nawet papierkiem 2000 czyszczę nalot jak jest na obudowie gdzie łopatki śmigają. To że 4 razy przekręcasz na zapłon nic ci nie da. Raz wystarcza w zupełności. I tak nie przepchać paliwa przez pompę tandem nawet kropli paliwa. Przy już odpalaniu wciśnij pedał gazu nawet w podłogę tak żeby silnik jak pierwszym razem zaskakuje po tej nocy żeby się wkręcił na obroty powiedzmy 2500-3000. Wtedy raz że ci odpalić powinien sinik to dwa nawet jakby zgasł to za trzeci razem już ci odpali. Jak założysz na wężyku powrotnym paliwa taki mały filterek jak z komarka to zapewne będziesz widział po odpaleniu czy próbie odpalenia sporo powietrza. To jest znak co się dzieje. A przyczyną może być tak jak mówiłem tandem albo jak kolega oringi na pompowtryskach.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Co do paska miał 3 lata 70 tysięcy przejechaneseaman1982 pisze: ↑czw paź 01, 2020 09:46Nie pomoge Ci ale mam pytanie odnosnie paska. Ile na nim miales nalatane, albo jaki wiek ze strzelil? Pytam z ciekawosci
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Podobna sytuacja w audi a2 1.4
-wymienione uszczelki pompek
-myslalem ze nie dostaje paliwa wiec zalozylem zawor zwrotny na wezyku przy filtrze - nic nie pomogł
-0 błędów w vcds
Finalnie wyszło na to że głowica powiedziała papa - planowanie, nowa uszczelka i dopiero ustało.
Może któryś majster się nie popisał za bardzo przy naprawie?
Daj znac co było przyczyną jak już rozwiązałeś problem
-wymienione uszczelki pompek
-myslalem ze nie dostaje paliwa wiec zalozylem zawor zwrotny na wezyku przy filtrze - nic nie pomogł
-0 błędów w vcds
Finalnie wyszło na to że głowica powiedziała papa - planowanie, nowa uszczelka i dopiero ustało.
Może któryś majster się nie popisał za bardzo przy naprawie?
Daj znac co było przyczyną jak już rozwiązałeś problem
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Wystarczy zajrzec do mojego tematu, który jest parę postów niżej.
Uszczelniacze pompowtrysków/gniazda pompowtrysków.
Ale najpierw sprawdziłbym jeszcze tandem dla swiętego spokoju
Uszczelniacze pompowtrysków/gniazda pompowtrysków.
Ale najpierw sprawdziłbym jeszcze tandem dla swiętego spokoju
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
Wtryski korekcje i bipy nie sa ok, to że są OK już po odpaleniu i ustaniu anomalii nie oznacza sie jest dobrze, aby to gruntownie sprawdzic trzeba posiedzieć z diagnoskopem koło godziny i zobaczyć parametry jak sie da w trakcie startu, tuz po, na zimnym na goracym na oborotach małych i dużych a nie tylko, po odpaleniu 2 minuty i juz wsio ok.
Auto się zapowietrza, to że zapala i gasnie pokazuje tylko, ze wypala tyle paliwa co ma w kanałach i na drodze wtryski-pompa a resztę stanowi powietrze.
Domyślam się, że wsadzili ci na wtryskiwacze zamiast orignów BOSHC po 40zł za zestaw na wtrysk oringi Enginteh, które potrafią się spruć juz przy zakładaniu a gdzie tam, żeby coś jeszcze uszczelniły ale są po 15zł. I to poszło na wyłomotane gniazda wtrysków w głowicy i za uja tego nie uszczelnicie jak nie pomożecie sobie regulując grubość podkładki termicznej pod wtryskiwacze.
Auto się zapowietrza, to że zapala i gasnie pokazuje tylko, ze wypala tyle paliwa co ma w kanałach i na drodze wtryski-pompa a resztę stanowi powietrze.
Domyślam się, że wsadzili ci na wtryskiwacze zamiast orignów BOSHC po 40zł za zestaw na wtrysk oringi Enginteh, które potrafią się spruć juz przy zakładaniu a gdzie tam, żeby coś jeszcze uszczelniły ale są po 15zł. I to poszło na wyłomotane gniazda wtrysków w głowicy i za uja tego nie uszczelnicie jak nie pomożecie sobie regulując grubość podkładki termicznej pod wtryskiwacze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw sty 07, 2021 18:42
[TDI PD] Re: Problem z odpalaniem 1.9 tdi axr
witam
Posiadam golfa 4 TDI.Kiedy auto odpali,pochodzi kilka minut i gaśnie.Przy próbie kolejnego odpalenia nie świeci sie kontrolka grzania świec i auto nie odpala.muszę poczekac kilka godzin i wtedy odpali ale znowu po chwili gaśnie.macie jakieś pomysły.
pozdrawiam
Posiadam golfa 4 TDI.Kiedy auto odpali,pochodzi kilka minut i gaśnie.Przy próbie kolejnego odpalenia nie świeci sie kontrolka grzania świec i auto nie odpala.muszę poczekac kilka godzin i wtedy odpali ale znowu po chwili gaśnie.macie jakieś pomysły.
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości