G2 1,3 benzyna, wtrysk 1991 a silnik '88. Skręxając maksymalnie w prawo lub w lewo i jednocześnie jadąc, słychać chrobotanie, gdzieś z przodu. Czy to przegub? Jak sprawdzić czy prawy czy lewy, wewnętrzny czy zewnętrzny?
pozdrawiam
[MK2 1.3] Chrobocze przy maksymalnych skrętach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 1.3] Chrobocze przy maksymalnych skrętach
Ostatnio zmieniony pt wrz 08, 2006 23:00 przez clip7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Chrobocze przy maksymalnych skrętach
Miałem to samo - przegub zewnętrzny - sprawdzić możesz osłone czy nie jest pęknięta, albo smar nie wyleciał - która strona to już nasłuchać trzeba z zewnątrz ruszając delikatnie na maksymalnie skręconych kołach. Jeśli chrobotanie jest na max skreconych kołach w prawo - to najczesciej jest to przegub prawy i odwrotnie. Na kołach skreconych do wewnątrz podczas ruszania najszybciej odzywa sie uszkodzona strona .clip7 pisze:G2 1,3 benzyna, wtrysk 1991 a silnik '88. Skręxając maksymalnie w prawo lub w lewo i jednocześnie jadąc, słychać chrobotanie, gdzieś z przodu. Czy to przegub? Jak sprawdzić czy prawy czy lewy, wewnętrzny czy zewnętrzny?
pozdrawiam
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 233 gości