Mam problem z pinem 65 powinien rzygać 12v na przekaznik systemowy sterujący przekaźnikiem pompy paliwa, przekaźnikiem pompy powietrza a tu 0v , immo podłączone iskra jest przepustnica pracuje podejrzewam ecu albo gdzieś w wiązce dałem ciała jakieś pomysły????
a sprawdzałeś czy podanie na ten przewód + załącza pompę?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
65 pin podaje masę , diagnozę masz sprawdź czy na pin 62 masz stały plus .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
na 62 pinie plus jest ecu poszedl do zdjecia immo i przelaczeniu z automatu na manuala po podlaczeniu na stole ecu sie odzywalo podlaczone przez immo a sam immo ciche echo jakby nic nie bylo