[mk4] Błędy VAG
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Błędy VAG
Witam. Potrzebuje pomocy w rozszyfrowaniu odczytu z VAGA (zdjęcie). Szukałem moich błędów w FAQ jednak nie wszystkie znalazłem. Wcześniej byłem u mechanika który po diagnozie komputerowej stwierdził że to zawór EGR błąd stały i nie ma sensu go czyścić a on akurat taki ma i może mi w okazyjnej cenie sprzedać . Oczywiście nie kupiłem, EGR wyczyściłem, wymieniłem uszczelki i teraz pytanie czy nadal ten EGR pokazuje błąd? Golf 4 2000 r. 1.6 16v 77kw + lpg brc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- flo89
- Użytkownik
- Posty: 456
- Rejestracja: śr wrz 19, 2012 18:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Golf MK7 2016
- Silnik: CZCA
[mk4] Re: Błędy VAG
Pierwszy i drugi błąd są ze sobą powiązane, najprawdopodobniej jest gdzieś przerwa w obwodzie Lambdy, albo czasem taki błąd daje jak już sama w sobie jest elektrycznie uszkodzona. Najlepiej podmienić i sprawdzić.
Podobna sytuacja jest z trzecim, czwartym i piątym. Sonda wytrzymuje ok 150 tysięcy km, a blisko tej wartości itak już nie trzyma założonych parametrów stąd błędy o złym sygnale i nieprawidłowych wartościach. Najlepiej podmienić z jakąś inną, skasować, odpalić, rozgrzać silnik i sprawdzić. Sonda działa dopiero jak silnik (i ona sama) się rozgrzeje, do tego czasu komputer nie bierze jej wskazań pod uwagę.
Podobna sytuacja jest z trzecim, czwartym i piątym. Sonda wytrzymuje ok 150 tysięcy km, a blisko tej wartości itak już nie trzyma założonych parametrów stąd błędy o złym sygnale i nieprawidłowych wartościach. Najlepiej podmienić z jakąś inną, skasować, odpalić, rozgrzać silnik i sprawdzić. Sonda działa dopiero jak silnik (i ona sama) się rozgrzeje, do tego czasu komputer nie bierze jej wskazań pod uwagę.
MK7 2016 1.4 TSI CZCA Highline
[mk4] Re: Błędy VAG
Jeżeli dobrze zrozumiałem wszystkie te błędy dotyczą sondy lambda tej na kolektorze wydechowym? Żaden błąd nie mówi o zaworze EGR?
[mk4] Re: Błędy VAG
Co do opisów błędów to poszukaj na wiki ross...prawdopodobnie uszkodzona jest sonda niestety...ale warto wpierw sprawdzić wiązkę od sterownika do wtyczki sondy czy aby dochodzi tam 12V po zapłonie oraz czy obwód grzałki nie jest przerwany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości