[mk6] 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk6] 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Witam, szukam konkretnej odpowiedzi odnośnie Vw Golf 6 2.0TDi CR 140km ktore auta posiadaja wadliwa pompe oleju a które nie, jakieś kody silnika ?? roczniki ?? itpp.. jakies odpowiedzi znalazlem ale ogólnie w forum audi pytanie czy tak samo jest w golfie w audi chłopaki mówią ze po 09.2009r problem jest wyeliminowany a w golfie ???? jak to jest ?
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
czyli jak dobrze to rozumiem to od 11.2009 juz jest poprawione i nie ma problemów z pompa ?
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Jeżeli masz 140KM to masz któryś z tych silników CJAA, CFFB, CBAB
CJAA ma pompę napędzaną łańcuchem
CFFB ma wałki i zabierak
CBAB też ma wałki i zabierak. Po 04.11.2009 pompa była zmodyfikowana ale nadal jest zabierak
Który z tych silników jest najlepszy to nie wiem bo żadnego nie użytkowałem.
CJAA ma pompę napędzaną łańcuchem
CFFB ma wałki i zabierak
CBAB też ma wałki i zabierak. Po 04.11.2009 pompa była zmodyfikowana ale nadal jest zabierak
Który z tych silników jest najlepszy to nie wiem bo żadnego nie użytkowałem.
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Mam CFFB 04.2010r i rozumiem ze tez po 11.2009r jest poprawiony bo napisałes tak jakby tylko CBAB miał zmiane ?
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Ok dzieki a tak na marginesie to mógłbyś sie bardzie rozpisać bo wiesz nie każdy ogarnia sie w tych cyferkach i stronach ale ok czyli potwierdzone ze jest juz poprawione na 100mm. Jakieś przypadki awari juz poprawionych pomp sie zdarzają i jak cos to przy jakich przebiegach ?? ktos coś sie oriętuje ?? warto tam zaglądać przy 200tys/km ??
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
poprawiona pompa to tak naprawdę wymieniony wałek wyrównoważający i ołówek (zabierak z 77mm na 100mm) co nie znaczy, że wolny od wady tylko usterka może później wystąpić. Przebieg 200tys po mieście a 200tys po autostradzie to tak naprawdę dwa różne czasy pracy silnika. Koszt ołówka to ok 25-30zł + do tego silikon Dirko za jakieś 20zł.
03G115281D 77mm
03G115281E 100mm
03G115281A oznaczony jako zabierak ale jaki rozmiar tego nie wiem
03G115281D 77mm
03G115281E 100mm
03G115281A oznaczony jako zabierak ale jaki rozmiar tego nie wiem
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Aha czyli najlepiej przy wymianie oleju miska w dół wyciągamy zabierak i patrzymy jaki stan i odrazu najlepiej nowy ori zabierak wsadzić i spój dalej na kolejne tysiące km dobrze myśle ?
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
dokładnie - zabierak wymienisz zdejmując pierścień segera i wtedy można wyciągnać go. Bez rozbierania pompy oleju. Profilaktycznie kup i wymień. Bo zdejmiesz miskę i okaże się, że trzeba czekać na ten ołówek. A tak to mając zdjęty pewnie się okaże że masz lekko obrobiony i co wtedy? Bez rozbierania tylko po ściągnięciu miski zobaczysz ok 1 cm tego ołówka i wystarczy wziać płaski śrubokręt i zobaczyć czy da się wykonywać ruchy lewo/prawo. Jak da się to wyjmuj ołówek. Nowy siedzi sztywno i go nie obrócisz nawet o 1mm
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Dzieki kolego za info i tak zrobie auto dopiero kupiłem niby jezdziło głownie po autostradach jak każdy Xd ołówek kupie w aso dla pewnosci i przy wymianie oleju odrazu go podmienie a powiedz mi jeszcze te gniazdo tego zabieraka sie nie wyrabiają ?? czy to dopiero przy wyższych przebiegach ?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
Ja mam 290 tyś. silnik CFGB zabierak 100 mm i na razie nie ma problemu.
Wracając do zabieraka to problem tkwi właśnie w jego gnieździe w wałku balansowym. Więc pasowało by po demontażu miski zdemontować pompę oleju i sprawdzić jak siedzi zabierak w wałku , czy tam nie jest wyrobione gniazdo.
03G115281A też 77mm
Wracając do zabieraka to problem tkwi właśnie w jego gnieździe w wałku balansowym. Więc pasowało by po demontażu miski zdemontować pompę oleju i sprawdzić jak siedzi zabierak w wałku , czy tam nie jest wyrobione gniazdo.
03G115281A też 77mm
[mk6] Re: 2.0 TDi CR Co z pompa oleju ?? wadliwa ??
No właśnie coś to za proste by było no ale jak kolega wyżej pisał że ( Nowy zabierak siedzi sztywno i go nie obrócisz nawet o 1mm ) to po wsadzeniu nowego zabieraka w gniazdo i sprawdzeniu jego ruchy w tym gniezdzie chyba można ocenić stan tego gniazda bo jak dobrze myśle to jak nowy nie bedzie sie ruszal i bedzie sztywno siedział to raczej gniazdo jest w dobrym stanie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości