Cześć
Zaglądałem dzisiaj pod maskę mkIV i szczerze mówiąc nie bardzo mam ochotę na wiercenie i szukanie dziur, stąd pomysł żeby wpiąć się z zasilaniem do listwy przekaźników. O ile pamiętam jest tak jakiś gruby kabel plusowy, golf w moich rękach jest dopiero od miesiąca i mimo niewielkich różnic między moją byłą a3 8L jeszcze nie mam wyczajonego demontażu niektórych elementów. Jak zdjąć plastiki pod kierą? W a3 odkręcało się śruby w skrzynce bezp. i reszta ładnie wychodziła z zatrzasków, nie chcę tego ciągnąć na siłę bo na razie nic nie trzeszczy i wolałbym żeby tak zostało.
Druga sprawa to pomysł z tą listwą, czy jest sens się tam wpinać? W mk II ciągnąłem kabel od aku, ale tam było więcej miejsca i spora, dobrze widoczna uszczelka na grodzi. Skrzynkę mam aktywną gtb 8200A, małe obciążenia, producent zaleca min przekrój przewodu 1.5 mm2, w sumie tyle co w grubszym kablu głośnikowym, bezp. 7.5A
Jest sens przy takiej pierdziawce ciągnąć kable grubsze niż 1.5 do grodzi w ogóle? Jakby ktoś opisał w paru zdaniach na czym się trzyma ten plastik pod kierą to byłbym bardzo wdzięczny.
Zasilanie z listwy przekaźników
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
- drunkmaster
- Grupa Małopolska
- Posty: 204
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Zasilanie z listwy przekaźników
Najpierw musisz zdjąć boczny plastik (ten w którym jest zaślepka/klapka do bezpieczników), plastik "siedzi" dość mocno na takich bolcach/zatrzaskach, musisz go pociągnąć ewentualnie spróbować czymś podważyć. Potem zostaje odkręcić wszystkie śrubki nad pedałami trzymające plastiki i po kolei demontować
Co do podłączenia to nie wiem co to za sprzęt ale zasilanie na kablu głośnikowym? Ja bym to zrobił zgodnie ze sztuką, czyli zasilanie z aku na bezpieczniku i grubszym kablu a nie takim głośnikowym
Co do podłączenia to nie wiem co to za sprzęt ale zasilanie na kablu głośnikowym? Ja bym to zrobił zgodnie ze sztuką, czyli zasilanie z aku na bezpieczniku i grubszym kablu a nie takim głośnikowym
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
Zasilanie z listwy przekaźników
Producent podaje minimum 1,5mm2 , a nie że taki ma być i mało tego nie podaje przy jakiej długości przewodu te 1,5mm2 , czyli według zasad poprawnego podłączenia wzmacniacza , przy 4-5 m przewodu i obciążeniu 0-20A trzeba dać 6mm2 .
Czy przeciągać kabel od aku ? Wiesz to Twoje auto i jak coś się potem zjara, to sam pluj sobie w brodę że nie chciało Ci się te max 2h przeznaczyć na solidne zasilanie . Twój cyrk , Twoje małpy ...
Czy przeciągać kabel od aku ? Wiesz to Twoje auto i jak coś się potem zjara, to sam pluj sobie w brodę że nie chciało Ci się te max 2h przeznaczyć na solidne zasilanie . Twój cyrk , Twoje małpy ...
- drunkmaster
- Grupa Małopolska
- Posty: 204
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zasilanie z listwy przekaźników
Dzięki za podpowiedzi.
Temat ogarnięty, kupiłem 7 metrów tego kabla http://www.sklep.monster.pl/1x8-50mm2-8 ... 40458,4778
przy aku bezpiecznik 10A, obyło się bez ściągania plastików pod kierą, wystarczy odkręcić ten mały kawałek nad pedałami skręcany trzema torxami. Jakby ktoś kiedyś szukał jak najprościej się dostać do komory ze środka to jest fajny tutek na YT, ja korzystałem właśnie z niego. Całość mi zajęła ok 3 godzin.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XROMciAUH2M[/youtube]
Temat ogarnięty, kupiłem 7 metrów tego kabla http://www.sklep.monster.pl/1x8-50mm2-8 ... 40458,4778
przy aku bezpiecznik 10A, obyło się bez ściągania plastików pod kierą, wystarczy odkręcić ten mały kawałek nad pedałami skręcany trzema torxami. Jakby ktoś kiedyś szukał jak najprościej się dostać do komory ze środka to jest fajny tutek na YT, ja korzystałem właśnie z niego. Całość mi zajęła ok 3 godzin.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XROMciAUH2M[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości