Temperatura pracy silnika problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Temperatura pracy silnika problem
Witam posiadam od niedawna golfa 3 z silnikiem 1.9 diesla (65 KM), w codziennym użytkowaniu samochodu, trasy do 10 km temperatura nie wzrasta powyżej 70 C , po przejechaniu 40 km wskaźnik temperatury pokazał 80 C. Ostano przejechałem trasę 8 km sinik rozgrzał się do ok 75 C, górny przewód do chłodnicy był ciepły chłodnica była ciepła i dolny przewód też był ciepły nieznacznie słabiej . Czy temperatura pracy jest normalna , jeśli tak nie jest czy przyczyną niskiej temperatury pracy jest niesprawny termostat?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2829
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Temperatura pracy silnika problem
do wymiany...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Temperatura pracy silnika problem
tak myślałem, jak trudna jest wymiana termostatu w golfie 3 , dodam że nie mam kanału i nigdy wymieniałem termostatu ale lubie majsterkować
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Temperatura pracy silnika problem
Kupuj wahlera lub gates lub vernet zeby wymienic musisz zrzucic pompe wspomagania
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temperatura pracy silnika problem
Ja polecam Ci BEHR'a.
Vernet Calorstat zaciął mi się po pół roku a Wahler to też już nie to samo co kiedyś.
Vernet Calorstat zaciął mi się po pół roku a Wahler to też już nie to samo co kiedyś.
___
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Temperatura pracy silnika problem
Również polecam BEHRA ...nawet golym okiem widac że ma wyrażnie grubszą i mocniejszą spręzynę ...a jak spręzyna słaba to z czasem termostat zacznie się zbyt wczesnie otwierac ,albo przestanie domykać
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Temperatura pracy silnika problem
Nie szerzyć herezji na forumNie jest ważna grubość sprezyny bo moze byc uzyty z innej twardosci stali cienzszy ale odporniejszej na ugniatanie ważny jest wosk który znajduje sie w korpusie bo to na niego dziala temperatura , obecnie nie stosuje się już wosków a zamienniki w postaci cieczy chemicznych o podobnym parametrach
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości