Witam.
Posiadam MK5 silnik 2.0 TDI BKD. Od jakiegoś czasu walczę z problemem utraty mocy. Zrobiłem już chyba wszystko co było możliwe m.in. czyszczenie turbo, sprawdzenie dolotu i podciśnień, czyszczenie EGR, sprawdzenie przepływki.
Autko z dołu nie ma takiej mocy jak wcześniej. Co bardzo ciekawe po zrobieniu większej trasy, powiedzmy 300km na jeden dzień wszystko wraca do normy, jest moc, po czym kolejnego dnia traci się ona z powrotem.
Z moich obserwacji zauważyłem syczenie podczas przyspieszania(okolice 1700-2200 obrotów)jakby z okolic turbo. W zwykłe, chłodne dni nie jest to głośne, natomiast kiedy temperatura zewnętrza dobija do 30 stopni, syczenie jest bardzo mocno słyszalne nawet przy włączonej klimie i radiu. Co więcej kiedy porządnie dogrzeję autko i na postoju trzymam obroty w okolicach 2000 obrotów słychać te syczenie kilka razy głośniej i z okolic dolotu. Po zdjęciu karbowanej rury za przepływką znalazłem źródło hałasu, jest to turbosprężarka, wówczas w rurze dolotowej do strony ssącej syk jest potwornie głośny.
Proszę o pomoc co to może być(pada turbinka - przebieg 200K)? Dlaczego słychać to tak mocno w gorące dni, a w chłodne niemalże wcale? Na dodatek w dni chłodniejsze auto jest jakby mocniejsze, nie mniej jednak nadal brakuje mu tego "gwintu", który miał jeszcze nie dawno.
Proszę o analizę logów pod tym kątem.
Statyczne:
1&3 - http://vaglog.pl/log-001_003_4SG8kA.html
4&7 - http://vaglog.pl/log-004_007_44Dn2S.html
11&13 - http://vaglog.pl/log-011_013_CHK0W.html
18&23 - http://vaglog.pl/log-018_023_BR11m.html
Dynamiczne:
1&8 - http://vaglog.pl/log-001_008_C2zf0.html
3&11 - http://vaglog.pl/log-003_011_BtoyrO.html
4&10 - http://vaglog.pl/log-004_010_g6WI7BR.html
Basic Settings:
3(EGR) - http://vaglog.pl/log-003_Jz0bwe4.html
11(TURBO) - http://vaglog.pl/log-011_c80v73.html
Prośba o analizę logów pod kątem mocy 2.0 TDI BKD
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba o analizę logów pod kątem mocy 2.0 TDI BKD
nie kopci Ci?
przy okazji czy te doładowanie jest fabryczne czy podniesione?
przy okazji czy te doładowanie jest fabryczne czy podniesione?
Prośba o analizę logów pod kątem mocy 2.0 TDI BKD
Po logach wygląda ok.
Jeśli słyszysz syczenie z okolic dolotu, to może masz nieszczelność za turbiną. Co prawda ciśnienie doładowania jest utrzymywane, ale jeśli jest mała nieszczelność, to turbosprężarka daje radę dopompować, ale pracuje z większym obciążeniem.
Jeśli słyszysz syczenie z okolic dolotu, to może masz nieszczelność za turbiną. Co prawda ciśnienie doładowania jest utrzymywane, ale jeśli jest mała nieszczelność, to turbosprężarka daje radę dopompować, ale pracuje z większym obciążeniem.
chiptuning / ecotuning - osobowe, ciężarowe, ciągniki rolnicze, łodzie
DPF / EGR / DTC / AdBlue / Lambda off
diagnostyka / hamownia MAHA 4x4
http://www.rshauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
DPF / EGR / DTC / AdBlue / Lambda off
diagnostyka / hamownia MAHA 4x4
http://www.rshauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Prośba o analizę logów pod kątem mocy 2.0 TDI BKD
Nic nie wiem, żeby doładowanie było podnoszone, jednakże mam log z czasu kiedy chodził dobrze i tam te doładowanie jest jeszcze większe. Auto nie kopci.
http://vaglog.com/log-011_LlbFlXK.html
A nieszczelności wnikliwie posprawdzałem i nic nie ma.
http://vaglog.com/log-011_LlbFlXK.html
A nieszczelności wnikliwie posprawdzałem i nic nie ma.
Prośba o analizę logów pod kątem mocy 2.0 TDI BKD
tamte już było za duże wg tego co miało pompować, na granicy tej turbiny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości