Założyłem ten temat tylko i wyłącznie w kwestii upewnienia się czy to jest to o czym myślę, czy może coś poważniejszego.
Jeżdżąc przez okres letni, nawiew ustawiony mam w pozycji IV biegu i kierunek na twarz. Oczywiście wersja bez klimy. Pokonanie dystansu z pracy do domu i z powrotem zajmuje mi jakieś 45 minut. Dmuchawa chodzi oczywiście cały czas na maksymalnym biegu. Od jakiegoś tygodnia zauważyłem, że pokrętło regulacji biegu dość mocno się nagrzewa, nie raz nie dało się go dotknąć. Dziś podczas powrotu z pracy pokrętło częściowo się stopiło, uszkadzając też panel, a poza tym działa tylko II i IV bieg. Wentylator zaś pracuje elegancko.
To jak? Padł rezystor / opornik dmuchawy wraz z bezpiecznikiem termicznym, czy może jednak coś dzieje się w środku panelu. A może jedno i drugie?
Zdjęcia dla rozjaśnienia sytuacji oraz pokrętło regulacji biegu w pozycji IV i II:
Opornik, rezystor dmuchawy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ryszard.derbich
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: śr maja 20, 2015 21:23
- Lokalizacja: Świecie
- Auto: VW Golf III CL 1.4 KAT 1993
- Silnik: ABD
- Kontakt:
- ryszard.derbich
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: śr maja 20, 2015 21:23
- Lokalizacja: Świecie
- Auto: VW Golf III CL 1.4 KAT 1993
- Silnik: ABD
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 64 gości