[MK2 GTD] Zawor od turbo??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2 GTD] Zawor od turbo??

Post autor: tomogolf2 » wt sie 29, 2006 14:13

Mam taki problem.Zainstalowałem sobie wskażnik doładowania i zwikszyłem cisnienie na turbinie.teraz podwyzszyłem sobie cisnienie do 0,9 b i ten wynik utrzymuje mi sie tylko przez chwile bo zawor puszcza i spada do 0,5. potem napompuje do 0,9 i znow spada do 0,5.Co zrobic z tym zaworem??widziałem tak jakąś srobke moze nia trzeba pokrecic?nie chce nic robic bez fachowych porad.z gory dziex.za pomoc oczywiscie punkty :)
Ostatnio zmieniony sob wrz 02, 2006 22:32 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » wt sie 29, 2006 14:18

Musisz ja przykrecic zeby opoznic otwarcie zaworu. Ciegno musi byj jakby dodatkowo skrocone zeby byl dluzszy czas uchylenia tego ciegna.


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sie 29, 2006 14:26

Dzieki marcinoGTI, zaraz sprawdze ale punkcik na pocieszenie :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » wt sie 29, 2006 14:28

Najpierw sprawdz a pozniej punkcik. Niema nic za darmo :)


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt sie 29, 2006 14:48

jeżeli sie nie myle to mówimy o zaworze na kolektorze ssącym a tam nie ma żadnego cięgna, kolega chyba pomylił z tym sławnym z turbiny :chytry: zawór nadciśnienia będzie sie otwierał, musisz pokręcić tą śróbką ( niestety nie pamiętam w którą stronę ale na pewno bedziesz widział efekty na zegarze ) ewentualnie może sie zdarzyć że trza bedize włożyć pod tą śróbkę podkładki jakieś, bo zdarza sie że nie da sie zakręcić :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 29, 2006 15:11

Dokladnie. Chodzi o czarny okragly zawor bezpieczenstwa na kolektorze. Ma na środku śrube na śrubokręt. Trzeba ją WKRĘCIĆ. Jesli chcesz ustawic wieksze cisnienie to prawdopodobnie bedzie trzeba ja calkiem wykrecic i wlozyc pod spod jakas podkladke, nakretke i znow wszystko skrecic do konca. Musi dzialac :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt wrz 01, 2006 19:52

OK.zakreciłem ten zawor, dałem sróbke z podkładka, ustawiłem cinienie na 1 bar, myslicie ze takie cisnienie nie rozwali mo uszczelki???moze troche zmiejszyc? pozdro


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt wrz 01, 2006 21:08

ja jezdze na 1,1-1,2 a jak wydmucha to dobry powod zeby zapodac metalowa od 1.9 td


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob wrz 02, 2006 11:36

zaprzal pisze:zeby zapodac metalowa od 1.9 td
a bedzie pasowała?? robił ktoś juz taki bajer?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 02, 2006 22:25

tomogolf2, jezeli masz hydrauliczna glowice to bedzie pasowala. vwdiesel.net


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz wrz 03, 2006 00:54

zaprzal pisze:jezeli masz hydrauliczna glowice
a skad mam wiedziec czy mam hydrauliczna? :( po czym to poznać? jest jakas roznica miedzy hydrauliczna a "nie hydrauliczna"?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz wrz 03, 2006 09:01

mówiąc hydrauliczna znaczy popychacze hydrauliczne, nie reguluje sie w niej luzu zaworowego. nie wiem czy z zewnątrz są jakieś różnice, ale jak zdejmiesz pokrywe zaworów to wida jak na dłoni


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » ndz wrz 03, 2006 09:35

Witam, sorki za podczepienie się pod temat
założyłem sobie wskaźnik doładowania w/g opisów na tym forum, czyli wpiołem trójnik między turbo a pompe, ciśnienie max. 0,4-0,5 bar. Natomiast jak wpinam manometr w ten wężyk który idzie do WG to ciśnienie pokazuje 1bar.
Ponieważ ten wynik jest z pominienciem WG oraz zaworu na kolektorze to rozumiem że ten 1 bar to ciśnienie max. które może dać turbo ??
W jaki sposób w takim razie Wy podnosicie ciśnienie ponad 1 bar, czy to znak że z moją sprężarką jest cos nie tak ??
pozdro



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz wrz 03, 2006 11:26

Cinek, tomogolf2, w SB była hydrauliczna z natury ;) ogolnie chyba po 1986 byly juz hydrauliczne. Da sie to zobaczyc z zewnatrz bo hydrauliczna ma dodatkowy kanał olejowy miedzy 1 a 2 cylindrem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości