
[MK2 GTD] Zawor od turbo??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
[MK2 GTD] Zawor od turbo??
Mam taki problem.Zainstalowałem sobie wskażnik doładowania i zwikszyłem cisnienie na turbinie.teraz podwyzszyłem sobie cisnienie do 0,9 b i ten wynik utrzymuje mi sie tylko przez chwile bo zawor puszcza i spada do 0,5. potem napompuje do 0,9 i znow spada do 0,5.Co zrobic z tym zaworem??widziałem tak jakąś srobke moze nia trzeba pokrecic?nie chce nic robic bez fachowych porad.z gory dziex.za pomoc oczywiscie punkty 

Ostatnio zmieniony sob wrz 02, 2006 22:32 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
jeżeli sie nie myle to mówimy o zaworze na kolektorze ssącym a tam nie ma żadnego cięgna, kolega chyba pomylił z tym sławnym z turbiny
zawór nadciśnienia będzie sie otwierał, musisz pokręcić tą śróbką ( niestety nie pamiętam w którą stronę ale na pewno bedziesz widział efekty na zegarze ) ewentualnie może sie zdarzyć że trza bedize włożyć pod tą śróbkę podkładki jakieś, bo zdarza sie że nie da sie zakręcić 


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Dokladnie. Chodzi o czarny okragly zawor bezpieczenstwa na kolektorze. Ma na środku śrube na śrubokręt. Trzeba ją WKRĘCIĆ. Jesli chcesz ustawic wieksze cisnienie to prawdopodobnie bedzie trzeba ja calkiem wykrecic i wlozyc pod spod jakas podkladke, nakretke i znow wszystko skrecic do konca. Musi dzialac 

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
mówiąc hydrauliczna znaczy popychacze hydrauliczne, nie reguluje sie w niej luzu zaworowego. nie wiem czy z zewnątrz są jakieś różnice, ale jak zdejmiesz pokrywe zaworów to wida jak na dłoni
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Witam, sorki za podczepienie się pod temat
założyłem sobie wskaźnik doładowania w/g opisów na tym forum, czyli wpiołem trójnik między turbo a pompe, ciśnienie max. 0,4-0,5 bar. Natomiast jak wpinam manometr w ten wężyk który idzie do WG to ciśnienie pokazuje 1bar.
Ponieważ ten wynik jest z pominienciem WG oraz zaworu na kolektorze to rozumiem że ten 1 bar to ciśnienie max. które może dać turbo ??
W jaki sposób w takim razie Wy podnosicie ciśnienie ponad 1 bar, czy to znak że z moją sprężarką jest cos nie tak ??
pozdro
założyłem sobie wskaźnik doładowania w/g opisów na tym forum, czyli wpiołem trójnik między turbo a pompe, ciśnienie max. 0,4-0,5 bar. Natomiast jak wpinam manometr w ten wężyk który idzie do WG to ciśnienie pokazuje 1bar.
Ponieważ ten wynik jest z pominienciem WG oraz zaworu na kolektorze to rozumiem że ten 1 bar to ciśnienie max. które może dać turbo ??
W jaki sposób w takim razie Wy podnosicie ciśnienie ponad 1 bar, czy to znak że z moją sprężarką jest cos nie tak ??
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości