Po przełożeniu silnika i skrzyni pojawił mi się pewien problem.
Silnik to AFN, Skrzynia EWT zalana Mannolem 75w90, Sprzęgło luk na wzmocnionym docisku.
Sprawa wygląda tak, że jak ruszę mocniej na jedynce - tak że szarpnę to gdy wrzucę dwójkę i puszczę sprzęgło to tak jakbym miał na luzie - lewarek na maksa do tyłu. Często też mi się tak dzieje że lewarek od biegów strasznie cięzko chodzi - trzeba mocniej pociągnąć żeby zrzucić bieg na luz.
Auto ma teraz jakieś 140km/300nm i odcinkę przy 4600obr i gdy silnik zaczyna odcinać(szarpie) jest problem ze zmianą biegu - ciężko ruszyć lewarek.
Co to może być? Wnętrzności skrzyni czy raczej problem będzie w wybieraku, a może coś z poduszkami? Łapę tylną na pewno dobrze zrobiłem i całość wisi tak jak na starej zajeżdzonej ASD. Dodam że skrzynia nic nie wyje, jest cichutka i nie ma zgrzytów.
problem ze zmianą biegów TDI+EWT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: problem ze zmianą biegów TDI+EWT
Zobacz jak chodzą biegi na wyłączonym silniku, jeśli lekko to wina sprzęgła.
problem ze zmianą biegów TDI+EWT
Chodzą lekko, ale sytuacja się dzieje jak dam po garach, przy normalnej, spokojnej jeździe wszystko jest okej
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
problem ze zmianą biegów TDI+EWT
A moze silnik Ci sie przesuwa na poduszkach i przez to zmienia sie ulozenie mechanizmu wybieraka przy skrzyni. Sprawdz czy Ci sie sruby nie poluzowaly na poduszkach. Jezeli nie to do przejrzenia mechanizm wybieraka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości