VW GOLF IV 1.9tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

semen225
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt maja 12, 2017 21:09

VW GOLF IV 1.9tdi

Post autor: semen225 » pt maja 12, 2017 21:32

Witam
Jestem Dawid i mam poważny problem z golfem. Nie mam już do niego sił i trzech mechaników również.

Zaczęło się od tego, że po bezproblemowym przejechaniu 30km i ponownym odpaleniu zaczęło coś stukać, prawdopodobnie zawory. Pierwsza diagnoza to przeskoczył pasek.. Okazało się że z paskiem wszystko jest ok, ale tak czy tak wymieniłem kompletny rozrząd wraz z pompa wody. Było trochę opiłków przy pasku i mechanik zauważył luz na pompie wtryskowej tak jakby tuleje ślizgowe były przetarte (możliwe, że za mocno był naciągnięty rozrząd? tyle, że to było robione w serwisie. Jednak na tym pasku przejechałem 140tys km..)

Została wymieniona pompa wtryskowa. Samochód po odpaleniu chodzi kilka sekund normalnie, później klekocze. Dodam, że zapłon był ustawiany na wszelkie możliwe sposoby. Po podłączeniu pod komputer nic nie wykazuje.
Czy to może być coś z kątem wtrysku, lub z komputerem?

Poniżej filmik z pracy silnika.
https://youtu.be/P8BefQ4nD9M" onclick="window.open(this.href);return false;

Bardzo proszę Was o pomoc.

Pozdrawiam
Dawid



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2842
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

VW GOLF IV 1.9tdi

Post autor: bioly05011 » pt maja 12, 2017 22:42

wrzuć loga 000 Basic seting z kąta,i 004 jak kleszcze i nie,tak samo blok statyczny 001,007...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14292
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

VW GOLF IV 1.9tdi

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 11:19

Skoro pompa zmieniona,zmianą kąta wtrysku też nic nie wnieśli,to myślę,że wtryskiwacze leją jak wściekłe,stąd stuki.
Sprawdź na zimnym i na ciepłym korekcje wtryskiwaczy VAGiem MS 08 grupa 013,ale najlepiej byłoby je zdemontować i wrzucić na próbnik.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości