Update tematu:
Pojechałem do ASO Audi wymienić kilka rzeczy profilaktycznie:
- Cewki zapłonowe 4 szt
- Świece zapłonowe platynowe
- Popychacz pompy wysokiego ciśnienia
- Odma
- Pompa paliwa w zbiorniku
- Filtr powietrza
- Końcówki drążków stabilizatora
- Górne mocowania amortyzatorów kompletne z łożyskami i wszystkimi śrubami
- Górną część podłokietnika bo była połamana
- Śruby zabezpieczające do felg
Po wszystkim udałem się do miejscowego tunera firmy Carro na wyczyszczenie kompletnego dolotu z nagaru (kolektor ssący, kanały ssące, gniazda zaworowe). Sporo sadzy się nazbierało, ogromne podziękowania dla Analoga za wyczyszczenie tego profesjonalnie i za podejście do tematu. Po czyszczeniu pojechaliśmy na autostradę posprawdzać logi czy wszystko jest ok i jest malina

Auto stało się sporo żwawsze, zresztą pierwsza rzecz podpiąłem Racelogicka i pojechałem na pomiary:
Wynik jest zacny, zwłaszcza, że poprzednie 6,4 s do 100 było na wąskich zimowych 205/55 R16 a teraz ma cięższe letnie 225/45 R17. Czas na 1/4 mili poprzednio to 14,9 s.
Na koniec A3 trafiła do ręcznej myjni gdzie wyprali tapicerkę, odkurzyli, nabłyszczyli wszystkie plastiki wewnętrzne, umyli szyby, została umyta z zewnątrz + quick detailer, wyszorowane felgi i zaciski hamulcowe, wydech, zakonserwowane opony i efekt widać poniżej
