Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika
Witam na wstępie chciałem zaznaczyć, że nie znalazłem tematu który odpowiedział na mój problem. Jestem posiadaczem golfika 1.9td od pół roku i gdy zapalę silnik to chodzi ładnie lecz gdy po 3 min do 5 min obroty wskakują mu na 1800 nieraz na 2000 obr wcześniej pomagało mu to że obciążałem silnik np światłami czy nawiewami a teraz jedynie duszenie biegami pomaga i chciałem się zapytać czy to będzie problem z elektryką czy może pompa wtryskowa. Jest do dosyć uciążliwe bo tylko po wciśnięciu sprzęgła obroty wskakują na bardzo wysokie . Proszę o pomoc w szukaniu przyczyny gdzie zacząć szukać
- speedi93
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH+
- Kontakt:
Re: Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika
Może głupio to zabrzmi, ale sprawdź stan sprzegielka jednokierunkowego alternatora. Miałem identyczny przypadek i to był strzał w 10 :-D
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika
Według mnie kompletnie zwalona regulacja wydatku resztkowego i wolnych obrotów. Poszukaj tematu o regulacji pompy wtryskowej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości