Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 31, 2017 22:17
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Witam, przymierzam sie do kupna golfa mk1 na projekt .
Robil ktoś u siebie w mk1 napęd 4x4 ? Jaki napęd najlepiej włozyc ? Mam do stepny napęd z golfów mk2 mk3 mk4 lub z audi s3 , tt . Czy to dobre rozwiazanie ?
Moc jaką chcialbym uzyskac to około 350km więc w lekkim golfie cięzko z tym by było w ośce .
Byłbym wdzieczny za informacje co do przeróbki golfa mk1 na 4x4
PS nie interesuje mnie mk2 syncro ani inne auto 4x4, chce poprostu mk1 4x4 .
Pozdr
Robil ktoś u siebie w mk1 napęd 4x4 ? Jaki napęd najlepiej włozyc ? Mam do stepny napęd z golfów mk2 mk3 mk4 lub z audi s3 , tt . Czy to dobre rozwiazanie ?
Moc jaką chcialbym uzyskac to około 350km więc w lekkim golfie cięzko z tym by było w ośce .
Byłbym wdzieczny za informacje co do przeróbki golfa mk1 na 4x4
PS nie interesuje mnie mk2 syncro ani inne auto 4x4, chce poprostu mk1 4x4 .
Pozdr
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Napęd w mk2 jest taki sam jak w mk3. W mk4 taki sam jak w s3 i tt. Mk2 i Mk3 to syncro, różni się tylko skrzyniami. Mk4, s3 i tt to haldexy 1 generacji i też różnica jest tylko w skrzyniach (5 albo 6 biegów). Mk1 4x4 to kupa roboty bo trzeba przerabiać podłogę, tunel i bagażnik, dorabiać łapy mocowania, kielichy itp. Jak już chce Ci się tyle robić to wsadź skrzynię 02m z haldexem i nie baw się w napędy z mk2/mk3. No i szykuj kilkadziesiąt tysięcy cebulionów
- Dansli
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
- Lokalizacja: Wisła
- Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Temat jest mega odważny.
pomimo tego jak napisał darwaz, że trzeba ciąć praktycznie wszystko
wiadomo wszystko się da zrobić. ale wiąże się to z przeróbką praktyczne CAŁEGO układu jezdnego i napędowego.
dodatkowo jeśliby nawet to wszystko poskładać do kupy to ciężko będzie zrobić przegląd bo raczej mało który diagnosta to podbije.
pomimo tego jak napisał darwaz, że trzeba ciąć praktycznie wszystko
to wsadzenie napędu z haldexem wiąże się z montowaniem czujników predkości obrotowej kół ponieważ do poprawnej pracy napędu wymagany jest sterownik ABSu. oczywiście możesz kupić sterownik Haldexa który działa nie wykorzystując ABSu ale kwota dość wysoka.trzeba przerabiać podłogę, tunel i bagażnik, dorabiać łapy mocowania, kielichy itp.
wiadomo wszystko się da zrobić. ale wiąże się to z przeróbką praktyczne CAŁEGO układu jezdnego i napędowego.
dodatkowo jeśliby nawet to wszystko poskładać do kupy to ciężko będzie zrobić przegląd bo raczej mało który diagnosta to podbije.
Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 31, 2017 22:17
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Najbardziej boje się ingerowania w szkielek samochodu , zeby poprostu sie tym pozniej nie zabic , moc planowana to 350+ mysle , wiec latwo mozna stracic zycie
Mam znajomego który mi w tym pomoze i ktory robił juz 2 takie auta dla siebie , tez z haldexami o ile pamietam to wlasnie polo mk1 i lupo robił.
A mozecie mi powiedziec na co kilkadziesiat tysiecy złotych ? Bo kazdy tak pisze a ja dalej nie wiem po co
Wiadome ze napęd z całą zawiechą ( bo pewnie wleca zwrotnice i piasty z amorkami od prawdopodobnie audi tt + materiał na spawanie itp . Ale jakie jeszcze wydatki ?
Mam znajomego który mi w tym pomoze i ktory robił juz 2 takie auta dla siebie , tez z haldexami o ile pamietam to wlasnie polo mk1 i lupo robił.
A mozecie mi powiedziec na co kilkadziesiat tysiecy złotych ? Bo kazdy tak pisze a ja dalej nie wiem po co
Wiadome ze napęd z całą zawiechą ( bo pewnie wleca zwrotnice i piasty z amorkami od prawdopodobnie audi tt + materiał na spawanie itp . Ale jakie jeszcze wydatki ?
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Napisałeś że chcesz mk1 4x4 okolice 350koni. To jak chcesz to zrobić dobrze to ja Ci gwarantuje że na same części wydasz kilkadziesiąt. Jak wszystko zrobisz sam. I mówię Ci to z doświadczenia. To mk1 z mojego podpisu miało być 4x4 i jak liczyłem to koszt projektu byłby większy o mniej więcej 40% wiec pomysł na razie wstrzymany. Tak na szybko z pamięci to mi wyszlo na sam silnik 2ka i 4 zera w częściach .
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 31, 2017 22:17
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Całego swapa mam za 8k ze skrzynia pod 4x4. No ale nie wnikajmy w silnik , interesuje mnie tylko jaki koszt bedzie zrobienia 4x4. I skąd te kilkadziesiat tysiecy ? Spawarke mam , materiał kupie , napęd z audi tt to koszt 2k , co jeszcze ? Moze poprostu cos pomijam
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Nie chce mi się robić całej listy. Zacznij robić to się przekonasz . I jak za 2-3 lata skończysz to sobie podlicz wszystko. Będziesz bogatszy o nowe doświadczenia .Nawet jak Ci teraz wszystko wypiszę to będziesz negował koszta. Ja też tak miałem, jak się samemu nie zrobi to się nie zrozumie skąd się biorą te kwoty.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 31, 2017 22:17
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Być moze, ale tez nie chce sie wkopac w skarbonke bez dna ... A zaden inny golf mi sie nie podoba , ale pewnie trzeba bedzie pozostac na mk2 , z tym ze tez naped bede musial wymienic pewnie , bo nie wiem czy ori syncro sobie z taka moca poradzi
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
No to się nie zabieraj za mk1 4motion jak nie chcesz sprzedawać nerki , hehe . Syncro spokojnie wytrzyma 350 i więcej, tylko że 4motion działa fajniej.mateusz2375 pisze:Być moze, ale tez nie chce sie wkopac w skarbonke bez dna ... A zaden inny golf mi sie nie podoba , ale pewnie trzeba bedzie pozostac na mk2 , z tym ze tez naped bede musial wymienic pewnie , bo nie wiem czy ori syncro sobie z taka moca poradzi
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Golf mk1 4x4 syncro ? Quattro ?
Szukaj użytkownika olozwirski on składał MK1 na czterech butach do 1/4 mili. Możliwe że pomoże.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości