stacyjka

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

danupl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt lip 27, 2010 18:10
Lokalizacja: warszawa

stacyjka

Post autor: danupl » sob sty 28, 2017 22:50

Cześć,

Od jakiegoś czasu miałem z odpalaniem, mianowicie musiałem dość mocno przekręcać kluczyć, aby samochód odpalił - wrażenie jakby kluczyk był wygięty i nie mógł do końca przekręcić się w stacyjce. Ostatnio niestety całkowicie stacyjka odmówiła posłuszeństwa. Po przekręceniu kluczyka nic się nie działo tzn nie kręcił rozrusznik, a słychać było jedynie głuche "cykanie". Z popychu odpalił jednak bez problemu, więc czy jest to ta "słynna" kostka stacyjki?

Jakie są koszty także wymiany?



Personalny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: wt paź 11, 2016 13:30
Lokalizacja: DKL

stacyjka

Post autor: Personalny » ndz sty 29, 2017 10:37

Kostkę stacyjki to kupisz już od 12 zł na Allegro :grin:
a tu masz link do wymiany kostki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068 miłej zabawy :grin:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

stacyjka

Post autor: Qto » ndz sty 29, 2017 12:54

...albo stacyjka, mogła ukręcić się część która przekręca kostkę stacyjki



danupl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt lip 27, 2010 18:10
Lokalizacja: warszawa

Re: stacyjka

Post autor: danupl » ndz sty 29, 2017 17:12

Qto pisze:...albo stacyjka, mogła ukręcić się część która przekręca kostkę stacyjki
Jak najłtawiej to sprawdzić, co jest przyczyną?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

stacyjka

Post autor: Qto » ndz sty 29, 2017 19:02

Zdemontować kostkę i zobaczyć czy działa poza stacyjką



danupl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt lip 27, 2010 18:10
Lokalizacja: warszawa

Re: stacyjka

Post autor: danupl » czw lut 02, 2017 20:55

Qto pisze:Zdemontować kostkę i zobaczyć czy działa poza stacyjką
Wymieniłem kostkę stacyjki i nadal to samo, słychać jedynie "cykanie" aparatu zapłonowego.
Starą kostkę podłaczyłem na krótko (nie wkładając do stacyjki) i przekręcając kluczykiem samą kostką działa, rozrusznik kręci tylko nie może odpalić (mam imo).

Czy wina jest w stacyjce czy jakoś moge jeszcze sprawdzić co jest nie tak?

Podczas skręcania kolumny została mi spręzyna...rozumiem, że powinna byc między krzyżakiem a kolumną?



dewastor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 19:51
Lokalizacja: PSE

stacyjka

Post autor: dewastor » czw lut 02, 2017 21:13

mam sprawną używaną stacyjkę na zbyciu



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

stacyjka

Post autor: Qto » czw lut 02, 2017 21:26

danupl, skoro kostka wyjęta ze stacyjki działa...a w stacyjce nie to :chytry:

dewastor, to nie jest giełda - PW masz od takich spraw



danupl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt lip 27, 2010 18:10
Lokalizacja: warszawa

Re: stacyjka

Post autor: danupl » czw lut 02, 2017 22:23

Qto pisze:danupl, skoro kostka wyjęta ze stacyjki działa...a w stacyjce nie to :chytry:

dewastor, to nie jest giełda - PW masz od takich spraw

Na to wygląda.
Jeżeli kupię stacyjkę to jakoś przekłada się ten imo czy muszę kupić stacyjkę z imo i przekodować (jakie to są koszty)?



dewastor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 19:51
Lokalizacja: PSE

stacyjka

Post autor: dewastor » czw lut 02, 2017 22:42

stacyjkę wymieniasz, graty od immobilisera przekładasz swoje - robocizna 0 złotych jak zrobisz to sam - nie ma żadnej filozofii

"dewastor, to nie jest giełda - PW masz od takich spraw"
ok. obiecuję poprawę



danupl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt lip 27, 2010 18:10
Lokalizacja: warszawa

stacyjka

Post autor: danupl » czw lut 02, 2017 22:54

W przypadku stacyjki tez się bierze pod konkretny silnik etc?
Rozumiem, że ma być cała kompletna (nie tylko wkład)? - czy musi mieć imo czy jak będzie bez imo to da się jakoś "podczepić"?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

stacyjka

Post autor: Qto » czw lut 02, 2017 23:03

potrzebujesz całą stacyjkę
Poszukaj na forum info na temat pętli immo - nie wiem jak to wygląda w mk3...w mk4 wychodzi razem z wkładką



dewastor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 19:51
Lokalizacja: PSE

stacyjka

Post autor: dewastor » pt lut 03, 2017 11:17

pętla immobilisera jest mocowana na dwa zatrzaski, delikatnie podważasz wkrętakiem płaskim i wychodzi
przy wymianie stacyjki spokojnie wisi sobie na przewodzie poza polem operacyjnym
całkowity brak komplikacji ze strony immobilisera



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

stacyjka

Post autor: Mavrick » pt lut 03, 2017 21:05

A nie lepiej wymienic sam bebenek?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości