Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Cześć już powoli tracę cierpliwość na to. Tradycyjnie AKL. Auto szarpie w zakresie 1800-2200 obrotów. Za cholerę nie wiem co może być przyczyną, auto jeździ na gazie i na obu paliwach są takie jazdy. Świece,filtry obu paliw wymienione, półoś lewa, filtr powietrza. Dodam że komputer wykazuje błąd tylko 01177 czyli 'sterownik silnika' ale na forum piszą że to od immo wiec niezwiązane. W tych zakresach szarpie tak jakbym na światłach chciał ruszyć za mocno puszczając sprzęgło. Dość mocno buja przód - tył. Każda rada mile widziana. Pozdrowienia.
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Przyjrzyj się skrzyni biegów. Są wadliwe nity w nich i robi się dziura...poza tym lektura jest spora na forum.
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
No spoko, cos czytałem, ale to tylko w tym zakresie obrotów by najebywal? I dodam ze na 1 biegu nic nie czuje a na 5 ok 1600 ale to już myślę że auto sie dusi bo to już męczące dla silnika. Mam ochotę go spalić bo już mam dość.
Jak spuszcze olej to mam szanse ale nie 100% ze znajde zerwane nity?
Pozdrosy!
Jak spuszcze olej to mam szanse ale nie 100% ze znajde zerwane nity?
Pozdrosy!
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
No dobra zrobie na dniach ten olej, a tak jak pytalem to czy nie jest to dziwne ze tylko w tych zakresach obrotów tak szarpie?
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Masz w nim zmienną długość kanałów dolotowych? Temu przyjrzalbym sie.
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Mam tak samo w syncro.Czasami mam wrażenie,ze oparcie fotela pasazera zaraz odpadnie ,bardziej obstawiam sprzeglo ,albo wal napedowy-jak zrobi sie cieplej to wyjme wał na próbę.Po podpieciu dk kompa nie ma błędów,logi tez nie wykazują nieprawidlowosci w tym samym(1800-2200) zakresie obrotow,wiec to raczej problem mechaniczny.
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
No mam bo to silnik SR, ale co tam by było nie, tak przy kolektorze? Mogę go zdjąć też na dniach i wyczyścić i te uszczelki wymienić jeśli jest sens. Bo lewego nigdzie na 100% nie łapie.
Jak kolega pisze ze to samo w golfiaczu II a skrzynie inne to chyba nie nity.
Jak kolega pisze ze to samo w golfiaczu II a skrzynie inne to chyba nie nity.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Jeżeli szwankuje układ sterujący zaworem (3) to może być efekt szarpania. Ponadto zwróciłbym uwagę na EGR. Ja mam elektryczny i czasami przez niego silnik delikatnie poszarpuje na zimno. Gdy go odłączyłem to efektu nie było - winowajca znaleziony.
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Nie mam EGR'a to auto jest z 99r.
Najprostrza wersja bez żadnych niepotrzebnych dupereli pod maska.
Najprostrza wersja bez żadnych niepotrzebnych dupereli pod maska.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Pedal masz na linke czy elektryczną przepustnice? Czasami jak wyrabiaja sie potencjometry to też tak szarpie.
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Elektroniczna przepustka, tylko ciekawym spostrzeżeniem jest brak tego na luzie i biegach R,1,5 , trzymam obroty na 1800-2200 i nawet sie nie zająknie.. czyli wtryski na pewno nie, i tu też chyba przepustnica nie.
Tylko te 3 srodkowe biegi.. bo jak kolega pisal ze nity to co ze wstecznym, jedynka i piątką gdzie tego nie ma.
Tylko te 3 srodkowe biegi.. bo jak kolega pisal ze nity to co ze wstecznym, jedynka i piątką gdzie tego nie ma.
Szarpie od 1800 do 2200 obrotów
Podczas jazdy jak wcisne sprzeglo lub zrzuce z biegu i az przytrzymam w zakresie 1800-2200 obrotow nic sie nie dzieje, ale juz 2 razy podczas ruszania na sprzegle strzelilo z niego (lekko stuknelo i mocniej wyrwalo do przodu autem)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości