Witam
Posiadam VW Bora 1,9TDI ASV 2001r i chciałbym podmienić z rozbitego autka VW GOLF IV ASZ 2001r (dostępne wszystkie części).
-wymienić moduł komfortu z 1J0 959 799Q Bora na 1C0 959 799B z Golfa. Posiadam dwa kluczki scyzoryki od Golfa. W borze mam obecnie centralny ale z kluczyka tylko. Czy podmianka modułu, spowoduje że będę musiał dorobić tylko nowy grot? Czy lepiej przełożyć wkładkę do drzwi i stacyjkę (nie będzie 2 wkładki do prawych drzwi i nie wiem co z wkładkę w klapie Bory czy pasuje ta z Golfa)? Czy trzeba będzie przekładać silniczki/zamki w przednich drzwiach Bory? Ciekawe jak z dorobieniem 2 wtyczki do modułu?
-zamiana zegarów z 1J5920805G A4-KOMBIINSTR. VDO V09 VW Bora na 1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. BPV V08 (Golf IV). Na pewno chciałbym zmienić tarcze na te z Bory po lifcie aby zostały. Co jeszcze mnie czeka do roboty bo obecnie immo 2 a z golfa immo 3 mają zegary? Czy na tym z Golfa da się uruchomić RKM? Czeka mnie też zmiana manetki bo w borze nie mam tej do MFA.
Mam zaczytane epromy z obu liczników programem Vag eeprom programmer 1.19g ale co dalej co mi to daje. Czy czekają mnie duże problemy z taka zamianą, bo może nie warto się bawić, a podmienić tylko moduł i zmienić pastylki dorobić grot w pilocie?
VW Bora wymiana licznika i modułu komfortu z VW GOLFA IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW Bora wymiana licznika i modułu komfortu z VW GOLFA IV
trochę zabawy z wiązką, inne wtyczki, inne silniczki szybacer13 pisze:-wymienić moduł komfortu z 1J0 959 799Q Bora na 1C0 959 799B z Golfa.
to się da zrobić - jeśli to Bosch to da się zrobić RKMacer13 pisze:-zamiana zegarów z 1J5920805G A4-KOMBIINSTR. VDO V09 VW Bora na 1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. BPV V08 (Golf IV).
ano czeka + wiązkaacer13 pisze:Czeka mnie też zmiana manetki bo w borze nie mam tej do MFA.
zakodować stare kluczyki do nowego licznikaacer13 pisze:Mam zaczytane epromy z obu liczników programem Vag eeprom programmer 1.19g ale co dalej co mi to daje.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
VW Bora wymiana licznika i modułu komfortu z VW GOLFA IV
Moduł komfortu chyba kodowanie będziesz musiał zapodać inne niż w golfie bo będziesz miał jaja z otwieraniem bagażnika.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
VW Bora wymiana licznika i modułu komfortu z VW GOLFA IV
Nie kodowanie tylko w eepromie trzeba pogrzebać...także laptop z rs232 mile widziany
VW Bora wymiana licznika i modułu komfortu z VW GOLFA IV
To chyba najpierw zamki w drzwiach i moduł komfortu zrobię w wolnej chwili. Tak czytałem trzeba zmienić w module komfortu, aby klapa zamykała się jak przekładam z hatchbacka do sedana moduł. Będę używał wtedy pilota z Golfa a kluczyk będzie od bory do odpalenia. Potem manetka i licznik chyba tak lepiej. Miedzy czasie dorobie grot do scyzoryka taki sam jak mam teraz w borze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości