brak minusa w bagażniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak minusa w bagażniku
Witam
golf4 1.6. 8v 1998
Od jakiegoś czasu nie dziala mi wlew paliwa i lampka w bagażniku. Po zainteresowaniu się tematem zauważyłem ze do wlewu paliwa i lampki w bagazniku nie dochodzi minus. Male bezpieczniki przy drzwiach są wszystkie cale. Pytanie czy jest jeszcze jakieś bezpiecznik po drodze albo czy te kable się gdzieś stykają? Bo nie uśmiecha mi się odrywanie polowy tapicerki
PS. Ewentualnie gdzie w komputerze szukać błędów bo mam kabel i vag
Pozdrawiam
golf4 1.6. 8v 1998
Od jakiegoś czasu nie dziala mi wlew paliwa i lampka w bagażniku. Po zainteresowaniu się tematem zauważyłem ze do wlewu paliwa i lampki w bagazniku nie dochodzi minus. Male bezpieczniki przy drzwiach są wszystkie cale. Pytanie czy jest jeszcze jakieś bezpiecznik po drodze albo czy te kable się gdzieś stykają? Bo nie uśmiecha mi się odrywanie polowy tapicerki
PS. Ewentualnie gdzie w komputerze szukać błędów bo mam kabel i vag
Pozdrawiam
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak minusa w bagażniku
minus nie idzie przez bezpieczniki
Przyczyny braku minusa przy lampce należy szukać w zamku klapy bagażnika lub kabelkach w gumowych przelotkach pomiędzy klapą a budą...do wlewu paliwa trzeba przedzwonić wiązkę - łatwiej chyba będzie dać nowy kabel
Przyczyny braku minusa przy lampce należy szukać w zamku klapy bagażnika lub kabelkach w gumowych przelotkach pomiędzy klapą a budą...do wlewu paliwa trzeba przedzwonić wiązkę - łatwiej chyba będzie dać nowy kabel
brak minusa w bagażniku
A kable do wlewu paliwa nie idą przez moduł komfortu? Nie spróbować go wymienic? Dorobilem minus bezpośrednio z karoseri; ucialem ten co wchodzi do wtyku do silownika i polaczylem bezpośrednio z tym nowym ale mimo to sie nie otwieral. Stad to pytanie o moduł komfortu. Przycisk dziala bo jak sie nadusi guzik pod ręcznym to puszcza plus przy silowniku.
Dodam ze centralny z pilota nie dziala mi w bagażniku. Muszę otwierać kluczykiem ( ale silniczek słychać jak się na pilocie guzik nasi)
Pozdrawiam
Dodam ze centralny z pilota nie dziala mi w bagażniku. Muszę otwierać kluczykiem ( ale silniczek słychać jak się na pilocie guzik nasi)
Pozdrawiam
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak minusa w bagażniku
nie, masa jest stałameron3251 pisze:A kable do wlewu paliwa nie idą przez moduł komfortu?
jeśli plus jest, minus też...to siłownik umarłmeron3251 pisze:Dorobilem minus bezpośrednio z karoseri; ucialem ten co wchodzi do wtyku do silownika i polaczylem bezpośrednio z tym nowym ale mimo to sie nie otwieral
brak minusa w bagażniku
Silownik kupiłem używany. Sprawdzałem przed kupnem czy działa w starym aucie i dzialal. U mnie niestety nie
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak minusa w bagażniku
To może jednak plusa nie ma?
Prawidłowo mierzysz? Nie może być tak że zasilanie jest a sprawny siłownik nie działa...
Prawidłowo mierzysz? Nie może być tak że zasilanie jest a sprawny siłownik nie działa...
brak minusa w bagażniku
Zwykła probówką patrzyłem. Tylko sprawa jest dość dziwna w domu patrzyłem na ten siłownik i chodzi on normalnie ( lekko sie wciska i szybko wyskakuje jak sie puści). Jednak gdy połączy sie oba bolce w siłowniku ( zwykłym śrubokrętem nawet) to automatycznie siłownik nie idzie wcisnąć, a wysuwa sie strasznie opornie chyba z 3 s. Stąd te moje podejrzenia o moduł komfortu.
Sprawa dotyczy obu siłowników.
Wyłożyłem oba siłowniki i poszedłem pod maskę sprawdzić czy zaskakują. Połączyłem + w akumulatorze z jednym bolcem i - w akumulatorze z drugim no i zaskoczył. Jeden i drugi
Zrobiłem więc bezpośredni minus przy wlewie, uciąłem minus co dochodzi dochodził, podłączyłem z moim i lipa. Po naciśnięciu przycisku pod ręcznym przestał puszczać + przy siłowniku
Sprawa dotyczy obu siłowników.
Wyłożyłem oba siłowniki i poszedłem pod maskę sprawdzić czy zaskakują. Połączyłem + w akumulatorze z jednym bolcem i - w akumulatorze z drugim no i zaskoczył. Jeden i drugi
Zrobiłem więc bezpośredni minus przy wlewie, uciąłem minus co dochodzi dochodził, podłączyłem z moim i lipa. Po naciśnięciu przycisku pod ręcznym przestał puszczać + przy siłowniku
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak minusa w bagażniku
Czyli jednak plusa brakuje...
Od komfortu się odczep bo on nie ma z tym nic
wspólnego.
Sprawdź czy plus dochodzi do pstryczka przy ręcznym...albo zrób zworkę we wtyczce i sprawdź czy siłownik zadziała.
Kabelek czerwono/źółty to zasilanie z bezpiecznika 38 a niebiesko/czerwony idzie do silownika.
Od komfortu się odczep bo on nie ma z tym nic
wspólnego.
Sprawdź czy plus dochodzi do pstryczka przy ręcznym...albo zrób zworkę we wtyczce i sprawdź czy siłownik zadziała.
Kabelek czerwono/źółty to zasilanie z bezpiecznika 38 a niebiesko/czerwony idzie do silownika.
brak minusa w bagażniku
Plus chyba musi dochodzić do pstryczka bo gdy nie dusze pstryczka to nie mam plusa przy wtyczce do siłownika, a gdy naduszę guzik to plus się pojawia.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak minusa w bagażniku
Nic nie rozumiem...
Czyli że co?meron3251 pisze:Po naciśnięciu przycisku pod ręcznym przestał puszczać + przy siłowniku
brak minusa w bagażniku
Rozkrecilem i przyjrzałem sie raz jeszcze i tak:
W bezpieczniku 38 jest plus
Przy wlewie niebiesko czerwony kabel to plus a brązowy to minus
Gdy nie ma silownika w wtyczce :
- i nie dusze guzika to w obu jest minus
- gdy nadusze guzik to w plusie mam plus a w minusie mam minus
Gdy włożę silownik w wtyczkę
- i nie dusze guzika to w obu mam minus
- gdy nadusze guzik to w obu jest minus z tym ze w kablu gdzie powinien być plus napięcie lekko spada
Dodam ze silownik raz chodzi ciężko a raz lekko ale sprawdzalem na tym lekko i ciężko chodzącym i w obu przypadkach mam dwa minusy z tendencja spadania napięcia w miejscu plusa (a chodzi ciężko gdy w dwóch bolcach siłownika sa dwa plusy albo dwa minusy tak jak mówiłem wcześniej z tym śrubokrętem)
Wtyczka jest cala i kable sie nie łączą, a z guzikiem sprawdzę jutro bo nie mam końcówki do odkręcenia plastiku pod podlokietnikiem
Pozdrawiam
Wlozylem silownik i wtyczkę i w miejsce plusa w tym wtyczki wcisnąłem bezpośredno plus z swiatla w bagażniku i silownik zaskoczył ( co prawda kosztem przepalonego bezpiecznika od swiatla w bagażniku i całym środku )
W bezpieczniku 38 jest plus
Przy wlewie niebiesko czerwony kabel to plus a brązowy to minus
Gdy nie ma silownika w wtyczce :
- i nie dusze guzika to w obu jest minus
- gdy nadusze guzik to w plusie mam plus a w minusie mam minus
Gdy włożę silownik w wtyczkę
- i nie dusze guzika to w obu mam minus
- gdy nadusze guzik to w obu jest minus z tym ze w kablu gdzie powinien być plus napięcie lekko spada
Dodam ze silownik raz chodzi ciężko a raz lekko ale sprawdzalem na tym lekko i ciężko chodzącym i w obu przypadkach mam dwa minusy z tendencja spadania napięcia w miejscu plusa (a chodzi ciężko gdy w dwóch bolcach siłownika sa dwa plusy albo dwa minusy tak jak mówiłem wcześniej z tym śrubokrętem)
Wtyczka jest cala i kable sie nie łączą, a z guzikiem sprawdzę jutro bo nie mam końcówki do odkręcenia plastiku pod podlokietnikiem
Pozdrawiam
Wlozylem silownik i wtyczkę i w miejsce plusa w tym wtyczki wcisnąłem bezpośredno plus z swiatla w bagażniku i silownik zaskoczył ( co prawda kosztem przepalonego bezpiecznika od swiatla w bagażniku i całym środku )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości