Oryginalny intercooler w mk3 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Oryginalny intercooler w mk3 1Z

Post autor: kupszczelisty » śr sie 23, 2006 14:29

Mam takie pytanie ostatnio zauważyłem że mój IC pod spodem jest wilgotny z oleju ale nie w tym miejscu gdzie przychodzi metalowa obejma i rura od turbo tylko kawałeczek dalej jest mocowanie na 2 śróby do IC i chciałbym się dowiedzieć co z tym zrobić, przychodzi tam jakaś uszczelka, czy na silicon to skleić? A może tam jest jakieś pęknięcie ;(U was też jest w tym miejscu wyciek??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Oryginalny intercooler w mk3 1Z

Post autor: Gitner » śr sie 23, 2006 14:55

kupszczelisty pisze:Mam takie pytanie ostatnio zauważyłem że mój IC pod spodem jest wilgotny z oleju ale nie w tym miejscu gdzie przychodzi metalowa obejma i rura od turbo tylko kawałeczek dalej jest mocowanie na 2 śróby do IC i chciałbym się dowiedzieć co z tym zrobić, przychodzi tam jakaś uszczelka, czy na silicon to skleić? A może tam jest jakieś pęknięcie ;(U was też jest w tym miejscu wyciek??
Mialem w tym miejscu wyciek, odkrecilem te 2 sruby zdjalem to kolanko i pod nia byly resztki uszczelki. Zastosowalem inna wieksza i jest cacy.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr sie 23, 2006 15:56

aha, a jakiego kształtu jest ta uszczelka? jaką tam zastosowałes z czego??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sie 23, 2006 16:05

kupszczelisty pisze:aha, a jakiego kształtu jest ta uszczelka? jaką tam zastosowałes z czego??
Nie powiem ci dokladnie, okragla - ojciec mi w swoich rupieciach wynalazl :)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr sie 23, 2006 16:20

a jaki materiał?? azbest, skóra prasowana?? wielkie dzieki bo już myślałem że mi pękł



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sie 23, 2006 16:34

kupszczelisty pisze:a jaki materiał?? azbest, skóra prasowana?? wielkie dzieki bo już myślałem że mi pękł
Zalozylem gruba gumowa (przekroj: okragly) tak ze ledwo sie zmiescila i trzyma.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości