Witam,
mam silnik 1.4 16V BCA i niestety klekocze na benzynie 95. Gdy kupowałem auto i było pół baku niemieckiej benzyny to silnik chodził wzorowo. Zacząłem tankować polską 95 i klekotal mało co nie rozpadł się. Teraz zalalem bak 98 na próbę i silnik znowu ideał? W czym tkwi problem skoro na klapce wlewu paliwa jest podane, że można tankować nawet 91?
Nie klekocze na Pb98
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Nie klekocze na Pb98
Masz kolego spalanie stukowe. Dlatego klepie po zalaniu benzyny z mniejsza ilością oktanow.
Przyczyn może być kilka, ale szukałbym usterki w układzie zapłonowym czyli, świece przewody cewka czujnik spalania stukowego a najpierw podlacz kompa i zobacz jakie ma błędy.
Przyczyn może być kilka, ale szukałbym usterki w układzie zapłonowym czyli, świece przewody cewka czujnik spalania stukowego a najpierw podlacz kompa i zobacz jakie ma błędy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Nie klekocze na Pb98
Zrób pomiary kompresji. Zbyt duża też może być przyczyną spalania stukowego. Podepnij kompa i na Pb 95 sprawdź korekcje z czujnika stukowego. Być może był wymieniany i dokręcony z niewłaściwym momentem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości