Brak napięcia 12 V na przepływomierzu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak napięcia 12 V na przepływomierzu.
Witam dzisiaj znalazłem jak sprawdzić przepływomierz więc wziąłem się za sprawdzanie .Okazało się ze napięcie miedzy pinami 3 ,4 to 5 V czyli okej .Napięcie na biegu jałowym na zapalonym silniku 1,35 v .Po dodaniu gazu zwiększa się do 4.40 v .Ale na pinie 2 brak jest zasilania 12 V które powinno tam być . Bezpieczniki sprawdziłem wiązkę zostało tylko zobaczyć .Do czego jest to zasilanie 12v skoro 5v idzie na czujnik i czy jeżeli jest go brak to jaka będzie różnica w działaniu przepływomierza ? Posiadam Golf 4 2.0 AQY. Pozdrawiam
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Brak napięcia 12 V na przepływomierzu.
z bezpiecznika 43 zasilanie idzie przez brązową wtyczkę na podszybiu - brązowa wtyczka pin5...zobacz co tam się dzieje
Brak napięcia 12 V na przepływomierzu.
Jutro Rozbiorę nadszybie i dam znać. A do czego potrzebne jest to zasilanie skoro jest 5 v jeszcze ?
Brak napięcia 12 V na przepływomierzu.
Po rozebraniu kostka jest okej pin 5 tez wygląda okej i po rozczepieniu kostki był prąd na 5 pinie po przekręceniu zapłonu ale tylko chwilę potem znika. Lecz po zapaleniu samochodu cały czas jest 13 v z groszami .Kabel od kostki idzie gdzieś pod kokpit ale ciężko zdiagnozować gdzie dokładnie idzie, gdzieś za radio ale dokładnie gdzie nie wiem .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości