Witam wszystkich.
Od paru dni jestem posiadaczem przyczepki towarowej.w Moim Golfie IV mam zamontowany oryginał hak oraz prawdopodobnie oryginalna instalacje do gniazda.
Niestety musialem wymienic oryginalne gniazdko poniewaz bolce luzowaly sie i wpadaly do srodka przez co prad dochodzacy do przyczepki przerywal, nie laczyl
Po podlaczeniu nowego gniazda i sprawdzeniu wszystkich swiatel mam problem z kierunkami otoz obojetnie czy podlacze prawy czy lewy kierunek, przestaje dzialac w tylnej lampie a w przyczepce wogole nie swieci , slychac charakterystyczne szybkie cykanie z przekaznika gdy odlacze przyczepe wszystko wraca do normy.
Nie ma mowy o zadnym zwarciu poniewaz wszystkie polaczenia i przewody byly dokladnie przejrzane.
Natomiast moja uwage zwrocil taki maly mikrostyk ktory byl w oryginalnym gniezdzie , nie wiem czy odpowiadal on za rozpoznanie ze podpieta jest przyczepa czy odpowiadal za kierunki , w nowym gniezdzie tego nie ma , dodam ze wczesniej kierunki w starym gniezdzie dzialaly ale klejenie wtyczki tasma aby sie nie luzowala bylo dosc uciazliwe .
Czy ktos ma pomysl jak podlaczyc te nieszczesne kierunki?
Czy ten mikrostyk musi byc wsadzony w nowe gniazdo ewentualnie jak to obejsc
Inne swiatla dzialaja prawidlowo
Brak kierunków po podłaczeniu gniazda haka holowniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Brak kierunków po podłaczeniu gniazda haka holowniczego
siejson, ten cycek zapewne był od tego aby rozłączać światło przeciwmgielne w aucie w przypadku gdy podłączona jest przyczepka aby się nie odbijało światło od niej .ok
Sam ten cycek mówi iż auto musiało być sprowadzane choć nie koniecznie , ile pinów miło oryginalne gniazdo ??
Sam ten cycek mówi iż auto musiało być sprowadzane choć nie koniecznie , ile pinów miło oryginalne gniazdo ??
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Re: Brak kierunków po podłaczeniu gniazda haka holowniczego
tak autko sprowadzone , jestem drugim wlascicielem w Polsce , gniazdko mialo rowniez 7 pinow nic nie bylo przerabiane,jeszcze 3 dni temu na starym gniezdzie te kierunki swiecily natomiast musialem jakos dodatkowo wkrecac srubke miedzy wtyczki czy kleic tasma aby nie przerywala wiec bylo to dosc uciazliwe teraz po podlaczeniu nowego gniazda takie hocki z tymi kierunkami i tak jak mowie obojetnie ktoryy bym nie podpial od razu dzieja sie wariacje, jak odepne wtyczke wraca do normyROBAL_26 pisze:siejson, ten cycek zapewne był od tego aby rozłączać światło przeciwmgielne w aucie w przypadku gdy podłączona jest przyczepka aby się nie odbijało światło od niej .ok
Sam ten cycek mówi iż auto musiało być sprowadzane choć nie koniecznie , ile pinów miło oryginalne gniazdo ??
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Brak kierunków po podłaczeniu gniazda haka holowniczego
siejson, musiałbyś dobrze po sprawdzać przewody czy nie są gdzieś załamane - uszkodzone i miernikiem sprawdzić jakie napięcie wychodzi na piny po załączeniu kierunkowskazu , w bagażniku z lewej strony powinieneś mieć moduł do haka w okolicy nadkola , sprawdź również czy czasem któregoś bezpiecznika nie masz spalonego , bo mógł paść zasilający moduł i jest kicha.ok
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Brak kierunków po podłaczeniu gniazda haka holowniczego
witam ponownie dzisiaj ponownie próbowałem walczyć z przyczepka i przegrałem .Odnalazlem w tylnym nadkoli puszkę z napisem flash Control 12 V , przeczytałem ze odpowiada ona za odciążenie kierunkowsazow wiec domyślam sie ze właśnie to jest ten moduł haka,jednak pytanie jak go sprawdzić?jak otworzyć.w środku chyba nie zalnajduja sie żadne bezpiecznki jak pisze kolega wyżej.
Dzisiaj wpadłem na pomysł ze byc moze w przyczepce sa spalone żarówki od kierunków,ale wszystkie żarówki sa okej , po podłączeniu przyczepy kierunki wariują natomiast jak wypne żarówkę z przyczepy od kierunków to w aucie migają.
Czy ktoś wytłumaczy czy ta puszka to właśnie moduł haka i jak ja sprawdzić czy działa??
Dzisiaj wpadłem na pomysł ze byc moze w przyczepce sa spalone żarówki od kierunków,ale wszystkie żarówki sa okej , po podłączeniu przyczepy kierunki wariują natomiast jak wypne żarówkę z przyczepy od kierunków to w aucie migają.
Czy ktoś wytłumaczy czy ta puszka to właśnie moduł haka i jak ja sprawdzić czy działa??
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Brak kierunków po podłaczeniu gniazda haka holowniczego
siejson, sprawdź bezpieczniki w skrzynce przy kierowcy a w module mogą być zimne luty bądź inne nadpalenia jeśli wystąpiło zwarcie.ok
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 91 gości