Zdjecie TDI 110 Golf 4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
- Lokalizacja: Lublin
Zdjecie TDI 110 Golf 4
Witam, jestem nowy na forum. Mam do was prosbe.
Czy mógłby ktoś dać mi dobre (wyrażne zdjecie), okolic podszybia (tam gdzie zaworek n75, wezyki dochodzace i odchodzace od turbo) ? Mam niezly galimatias w weżykach (połaczone, przełączone, jakies poskrecane [połączone kawałkiem grubszego]). Chcialbym wrocic do stanu pierwotnego tych weżykow. Cos mi sie samochud muli, bylem na vag i mechanik powiedzial ze to przeplywka + przewody cisnieniowe do wymiany [to kazal mi sobie samemu naprawic-bo nie ma czasu na glupoty i zabawe].
Z góry dzieki za każdy odzew i pomoc.
P.S: Gdzie najlepiej kupic te wezyki i jakiej jakosci itp ?
Czy mógłby ktoś dać mi dobre (wyrażne zdjecie), okolic podszybia (tam gdzie zaworek n75, wezyki dochodzace i odchodzace od turbo) ? Mam niezly galimatias w weżykach (połaczone, przełączone, jakies poskrecane [połączone kawałkiem grubszego]). Chcialbym wrocic do stanu pierwotnego tych weżykow. Cos mi sie samochud muli, bylem na vag i mechanik powiedzial ze to przeplywka + przewody cisnieniowe do wymiany [to kazal mi sobie samemu naprawic-bo nie ma czasu na glupoty i zabawe].
Z góry dzieki za każdy odzew i pomoc.
P.S: Gdzie najlepiej kupic te wezyki i jakiej jakosci itp ?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Najlepiej to opisz dokladnie gdzie jaki przewod idzie od / do N75 i sie wowczas sprostuje.
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
wężyki mozna kupić od paliwa za 10 PLN za metr fi 3,2mm i fi 4mm
podaj oznaczenie silnika i rok produkcji to Ci się zarzuci schemat z Etki i sobie przelecisz krok po kroku
pewnie to silnik ASV na pompie?
[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 15:26 ]
mozesz kupić też te wężyki w ASO VW za 45 PLN za metr albo w Intercarsie za 3 PLN za metr
podaj oznaczenie silnika i rok produkcji to Ci się zarzuci schemat z Etki i sobie przelecisz krok po kroku
pewnie to silnik ASV na pompie?
[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 15:26 ]
mozesz kupić też te wężyki w ASO VW za 45 PLN za metr albo w Intercarsie za 3 PLN za metr
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
- Lokalizacja: Lublin
Tak silnik to na pompie. Ale oznaczenie AHF.
A tu dam fotke to bedzie wygodzneij.
Cosik mi ostatnio osłabł strasznie na mocy. Jutro dojdzie do mnie interfejs to sobie na spokojnie dokładnie popatrze co i jak.
A teraz jescze jedno glupie laickie pytanie, Co to jest i do czego ? Co z tym mozna zrobic ?
[/u]
A tu dam fotke to bedzie wygodzneij.
Cosik mi ostatnio osłabł strasznie na mocy. Jutro dojdzie do mnie interfejs to sobie na spokojnie dokładnie popatrze co i jak.
A teraz jescze jedno glupie laickie pytanie, Co to jest i do czego ? Co z tym mozna zrobic ?
[/u]
na fotce wszystko spoko od N75 do Turbiny jest taka przelotka originalnie - to nie są kombinacje...wlodek_misczo pisze:A tu dam fotke to bedzie wygodzneij.
a jeśli chodzi o ten dolny to rzeczywiście widać jakby był jeden w drugi wsadzony - może spróbuj wyciągnąć toto i bezpośrfednio założyć ten mniejszy - kilka cm na pewno ma zapasu.. tylko uważaj żeby nie urwać końcówki jak bedziesz sciągał zapieczony wężyk
[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 15:50 ]
a tu znajdziesz schamacik do AHF:
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=1576
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
- Lokalizacja: Lublin
A jescze kilka pytan mam.
Ile mozna z tego silnika wyciagnac na chipie ?
Jakos tak duzo mi spala, czego to moze byc wina (napewno nie mojej nogi) ?
Dodam, tylko ze przeplywomierz pokazuje 2x wieksza wartosc niz powinna byc. To chyba źle, prawda ? Co to powoduje ?
Czemu moze byc taki mulowaty, kiedys pieknie swisczala turbina i przyspieszal tak spontanicznie, teraz klekocze tylko przy przyspieszaniu. Nie ma dymu z turbo, ani widocznych usterek, kierowniczki tez raczej nie zapieczone, a zaworki n75 sie podobno tu nie psuja. Dodam tylko ze przebieg ma 130k km i przeplywka/turbo oryginalne jescze.
no i jesczze jedno, strasznie ciezko wchodza mi biegi podczas jazdy, na postoju jest juz lepiej, najgorzej wskakuje 3, trzeba docisnac mocniej. Wydaje mis ie ze powinno byc maselko.
Ile mozna z tego silnika wyciagnac na chipie ?
Jakos tak duzo mi spala, czego to moze byc wina (napewno nie mojej nogi) ?
Dodam, tylko ze przeplywomierz pokazuje 2x wieksza wartosc niz powinna byc. To chyba źle, prawda ? Co to powoduje ?
Czemu moze byc taki mulowaty, kiedys pieknie swisczala turbina i przyspieszal tak spontanicznie, teraz klekocze tylko przy przyspieszaniu. Nie ma dymu z turbo, ani widocznych usterek, kierowniczki tez raczej nie zapieczone, a zaworki n75 sie podobno tu nie psuja. Dodam tylko ze przebieg ma 130k km i przeplywka/turbo oryginalne jescze.
no i jesczze jedno, strasznie ciezko wchodza mi biegi podczas jazdy, na postoju jest juz lepiej, najgorzej wskakuje 3, trzeba docisnac mocniej. Wydaje mis ie ze powinno byc maselko.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
- Lokalizacja: Lublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
- Lokalizacja: Lublin
Bylem juz, jeden przestawil mi kat zaplonu i powiedzial ze dolot trzeba obczyscic, przeczyscil tez przeplywke. Drugi kazal mi samemu kabelki poprawic i przeplywke zmienic (powiedzial ze 2x wieksze dane przeplywomierza = 2 razy wiecej ropy wtryskiwanej). Inni rozkladaja rece i zgaduja (a moze turbo, a moze moja wina, a moze myszy sie zagniexdzily, a moze filtr brudny).cowboy pisze:moja rada podjedź do dobrego mechanika a nie takiego co Ci bedzie kazał samemu naprawiacwlodek_misczo pisze:Na 50 litrach przejezdzam srednio 700 km (czasem 650,
pali za dużo i do tego muł..
A i dodaj jescze ze intercooler byl olejem troszke ubrudzony.
szkoda że tych info nie napisałeś wcześniej - tym bardziej polecam Ci podjedź do dobrego mechanika albo dorwij interfejs i podepij sie pod kompa, zczytaj błędy zrób logi pod obciązeniem i wtedy bedzie mozna coś powiedzeić o przepływce, turbinie itd troche oleju w IC zawsze będzie troszke zaolejony...
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
- Lokalizacja: Lublin
Jestem bardzo wdzieczny za pomoc Dałem pomógł.cowboy pisze:szkoda że tych info nie napisałeś wcześniej - tym bardziej polecam Ci podjedź do dobrego mechanika albo dorwij interfejs i podepij sie pod kompa, zczytaj błędy zrób logi pod obciązeniem i wtedy bedzie mozna coś powiedzeić o przepływce, turbinie itd troche oleju w IC zawsze będzie troszke zaolejony...
A jesli jescze moge wykrzesac z Ciebie troche wiedzy, bede wdzieczny. jutro dojdzie moj vag, jak zrobic logi obciazeniowe i jakim programem najlepiej ? Bo diagnostyke komputerowa w stacjach robia na odwal sie (10 sek podpiecia-50 zl i odjazd). myslalem o vw tool i zgrac logi. Zrobie to na stacjonarnym czy laptopa trzeba ?
tu masz opisy bloków pomiarowych: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38234
pomiary zrób VAG COM-em - znajdziesz na emule lub tu http://www.vag-com.pl/download.htm
możesz jednoczesnie mierzć 3 grupy pomiarowe wybierasz engine, a potem measurement
zrób 13 na biegu jałowym
oraz jednocześnie grupy 3, 8 , 11 pod obciazeniem - tzn 4 bieg 1500 rpm zapuszczasz pomiar i but w podłoge do 4000 rpm - tutaj raczej laptop, no chyba że stacjonarny i UPS
potrzebna długa prosta i silnik musi być rogrzany
wklej logi i może ktoś Ci pomoże - ja sam to raczej niewiele wiem..
oprócze tego uzyj opcji szukaj , poszukaj na innych forach..
pozdro
pomiary zrób VAG COM-em - znajdziesz na emule lub tu http://www.vag-com.pl/download.htm
możesz jednoczesnie mierzć 3 grupy pomiarowe wybierasz engine, a potem measurement
zrób 13 na biegu jałowym
oraz jednocześnie grupy 3, 8 , 11 pod obciazeniem - tzn 4 bieg 1500 rpm zapuszczasz pomiar i but w podłoge do 4000 rpm - tutaj raczej laptop, no chyba że stacjonarny i UPS
potrzebna długa prosta i silnik musi być rogrzany
wklej logi i może ktoś Ci pomoże - ja sam to raczej niewiele wiem..
oprócze tego uzyj opcji szukaj , poszukaj na innych forach..
pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
- Lokalizacja: Lublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości