mk3 TDI - 1Z, nastawnik czy powietrze??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
mk3 TDI - 1Z, nastawnik czy powietrze??
dziś zauważyłem że w paliwie lecą bąbelki powietrza, a gdy go przegazowałem to leciał cały ciąg bombelków, może to mieć coś wspołnego z nierówną pracą silnika i szarpaniem na niskich obrotach? Gdzie szukać przyczyny powstawania bombelków??
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Szukaj w oringu pod bialym plastikiem ktory laczy przewody paliwowe na filtrze paliwa. U mnie pomogla wlasnie wymiana tego oringu.
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Pomiedzy bakiem a filtrem?kupszczelisty pisze:no tylko że powietrze leci po drugiej stronie
Wiec to nie oring (koszt 17zl)ile taki oring kosztuje?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ja tyle na szybko placilem za sama uszczelke.inek01 pisze:17 zl ? Chyba zaly zaworek z oringiem/uszczelka..Gitner pisze:Wiec to nie oring (koszt 17zl)
Chyba mozna kupic sama uszczelke ?
Wiec zasysa ci powietrze od baku. Zajrzyj wiec pod tylna kanape i sprawdz pompe. Moze przy niej gdzies przewod puscil i lapie.kupszczelisty pisze:nie o to mi chodzi oring jest przy odpływie z pompy, a mi bombelki lecą tam gdzie się zakłada do filtra te 2 węże oddzielnie
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Walnalem sie.. chodzilo mi aby sprawdzil przewody pomiedzy bakiem a filtrem.Corvax pisze:jaka pompe?Gitner pisze:Wiec zasysa ci powietrze od baku. Zajrzyj wiec pod tylna kanape i sprawdz pompe. Moze przy niej gdzies przewod puscil i lapie.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
kupszczelisty, wez jakas banke z paliwkiem, postaw sobie przy silniku, podlacz przewody od pompy i odpal auto. Jak bedziesz mial babelki to znaczy, ze to raczej nie wina odcinka bak-filtr.
ps. dawno wymieniales filtr paliwa? podobne efekty moze dac zapchany filtr
ps. dawno wymieniales filtr paliwa? podobne efekty moze dac zapchany filtr
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
ja mialem podobnie, powietrze lecialo z filtra do pompy i z pompy do filtra a powietrza bylo tylko ze prawie paliwa nic nie lecialo tylko samo powietrze i musialem dlugo krecic przy odpalaniu i samochod byl slaby, probowalem z oringiem i nic okazalo sie ze zaworek juz jest do niczego i wymienilem caly zaworek i jest wszystko ok.Gitner pisze:Szukaj w oringu pod bialym plastikiem ktory laczy przewody paliwowe na filtrze paliwa. U mnie pomogla wlasnie wymiana tego oringu.
dokladnie podlacz na krotko i zbadaj co wtedy bedzie sie dzialo, co do filtra masz racje moze byc zapchany albo sie gdzies rozszczelnil.zaprzal pisze:kupszczelisty, wez jakas banke z paliwkiem, postaw sobie przy silniku, podlacz przewody od pompy i odpal auto. Jak bedziesz mial babelki to znaczy, ze to raczej nie wina odcinka bak-filtr.
ps. dawno wymieniales filtr paliwa? podobne efekty moze dac zapchany filtr
Pozdrawiam Bizak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości