Seat Toledo II, 1,6SR, 2000r, 7400PLN, Poznań

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

ODPOWIEDZ
przemyslawk@vp.pl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt gru 19, 2014 20:15

Seat Toledo II, 1,6SR, 2000r, 7400PLN, Poznań

Post autor: przemyslawk@vp.pl » ndz lip 03, 2016 23:56

Witam

Na moim osiedlu stoi Toledo II na sprzedaż. Obłatałem go miernikiem lakieru i była mała polerka prawych drzwi 220 mikronów. Szyby ok. Reszta bdb bez grama rdzy. Ucieszyłem się, ale nie na długo. Sprzedawca przyznał się, że bierze silnik 1.6SR olej. Na bagnecie była 1/4 miarki (miedzy max a min). Zauważyłem, że ma ciut za mało wody w wyrównawczym. Następnie zgłosił mi, że jest skończone sprzęgło - ślizga się. I faktycznie powyżej 3000 jest poślizg, sprzęgło bierze przy końcu. Srodek czysty zadbany nie wytarty. Cena 7400 PLN. Klima po włączeniu na kilka sekund powoduje spadek obrotów do 600 - 700 potem jest ok, chłodzi bardzo dobrze.

Ojciec mi mówi, że muszę sprawdzić ciśnienie sprężania, dużo to pokaże. Rura wydechowa igła czysta. I nasuwa mi się pytanie czy z tym silnikiem Toledo miał podówjny wydech z końcówką do dołu jak w tdi?

co myślicie o takim aucie? sprzęgło tzreba robić, a co z silnikiem ? Lekko ściąga na prawo. Gość gadał ze zbieżność tzreba usatwić bo po wyminie zawieszenia mechanik robił to swoimi sposobami....

1.6 sr i uwalone sprzęgło niby w wyniku narzeczonej która nim jeżdziła i nie umie puścić sprzęgła, a może wysłużony sinik. Przebieg 218 tys. Blacharka jak na ten stan wzorowy. Na 3000 km ubytek z prawidłowego stanu do 1/4 stanu miarki (min max )

auto jeździ na 10w40 valovoline...

http://olx.pl/oferta/seat-toledo-1-6-sr ... 6872b46411" onclick="window.open(this.href);return false;

aby dostać sie do swiec trzeba jak rozumiem odkrecic kolektor ssacy, pytanie czy po odkreceniu kolektora ssacego i nie przykrecaniu go na czas badania podczas poddaniu auta badaniu kompresji cylindrow mozna uzyskac bledny wynik? czy ma znaczenie podczas ww. badania odkrecenie kolektora...



art_2008_a_
VW Baron
VW Baron
Posty: 3269
Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
Lokalizacja: WOT
Kontakt:

Seat Toledo II, 1,6SR, 2000r, 7400PLN, Poznań

Post autor: art_2008_a_ » pn lip 04, 2016 07:49

przemyslawk@vp.pl pisze: I nasuwa mi się pytanie czy z tym silnikiem Toledo miał podówjny wydech z końcówką do dołu jak w tdi?
no ja mam 1.6 sr i też podwójny wydech tzn same rury i do dołu
przemyslawk@vp.pl pisze:aby dostać sie do swiec trzeba jak rozumiem odkrecic kolektor ssacy,

świece odkręcasz bez zdejmowania kolektora - klucz nasadowy i łamany przegub i idzie ładnie



Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Re: Seat Toledo II, 1,6SR, 2000r, 7400PLN, Poznań

Post autor: WichuTM » pn sie 08, 2016 12:49

przemyslawk@vp.pl pisze:Witam

Na moim osiedlu stoi Toledo II na sprzedaż. Obłatałem go miernikiem lakieru i była mała polerka prawych drzwi 220 mikronów. Szyby ok. Reszta bdb bez grama rdzy. Ucieszyłem się, ale nie na długo. Sprzedawca przyznał się, że bierze silnik 1.6SR olej. Na bagnecie była 1/4 miarki (miedzy max a min). Zauważyłem, że ma ciut za mało wody w wyrównawczym. Następnie zgłosił mi, że jest skończone sprzęgło - ślizga się. I faktycznie powyżej 3000 jest poślizg, sprzęgło bierze przy końcu. Srodek czysty zadbany nie wytarty. Cena 7400 PLN. Klima po włączeniu na kilka sekund powoduje spadek obrotów do 600 - 700 potem jest ok, chłodzi bardzo dobrze.

Ojciec mi mówi, że muszę sprawdzić ciśnienie sprężania, dużo to pokaże. Rura wydechowa igła czysta. I nasuwa mi się pytanie czy z tym silnikiem Toledo miał podówjny wydech z końcówką do dołu jak w tdi?

co myślicie o takim aucie? sprzęgło tzreba robić, a co z silnikiem ? Lekko ściąga na prawo. Gość gadał ze zbieżność tzreba usatwić bo po wyminie zawieszenia mechanik robił to swoimi sposobami....

1.6 sr i uwalone sprzęgło niby w wyniku narzeczonej która nim jeżdziła i nie umie puścić sprzęgła, a może wysłużony sinik. Przebieg 218 tys. Blacharka jak na ten stan wzorowy. Na 3000 km ubytek z prawidłowego stanu do 1/4 stanu miarki (min max )

auto jeździ na 10w40 valovoline...

http://olx.pl/oferta/seat-toledo-1-6-sr ... 6872b46411" onclick="window.open(this.href);return false;

aby dostać sie do swiec trzeba jak rozumiem odkrecic kolektor ssacy, pytanie czy po odkreceniu kolektora ssacego i nie przykrecaniu go na czas badania podczas poddaniu auta badaniu kompresji cylindrow mozna uzyskac bledny wynik? czy ma znaczenie podczas ww. badania odkrecenie kolektora...

Jeżeli blacharsko jest w bdb stanie, ma gaz to stargować pare złoty i brać. Sprzęgło z wymianą to bedzie jakieś 700-800zł. Jezeli silnik bierze olej faktycznie w takiej częstotliwości jak podaje sprzedający, a trzyma moc i jeździ dobrze - olałbym temat i po prostu dolewał oleju. Jak padnie to drugi taki silnik kupisz za pare stów. Wbrew pozorom wymiana silnika może wyjść taniej niż naprawy blacharsko lakiernicze. Jesli chodzi o stan wody w zbiorniczku sprawdź to pod dwoma kątami - objawy usczelki pod głowicą lub po prostu trójniki od parownika gazu (bardzo często cieknie tamtędy woda).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości