kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ

Post autor: xlsss » śr cze 08, 2016 21:24

Sprawa wygląda tak, że w zależności od obrotów silnika obrotomierz działa i wszystko jest ok, tylko czasami "gdzieś nie łączy" i obroty spadają do 0 i mruga kontrolka oleju. Przetrzepałem trochę forum, i wiem już , że gdzieś coś mi nie łączy :grin: Więc tak, przedzwoniłem kable które idą z alternatora do kostki nad rozrusznikiem, przeczyściłem wszystkie masy i dalej wyłącza się kiedy ma ochotę. Ciekawią mnie dwie wtyczki na dwa piny które znajdują się na skrzyni biegów. Pytanie, czy dobrze myślę, a jeżeli nie to proszę mnie oświecić :prayer:

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Klaudek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ

Post autor: Klaudek » czw cze 09, 2016 20:12

Czujnik biegu wstecznego i impulsator prędkościomierza.

A co do obrotomierza to odkręć przewód z zacisku W alternatora i oczyść tam bo to stamtąd są brane obroty w Twoim klekocie. :bigok:



wisniaa95
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt gru 31, 2013 18:14
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ

Post autor: wisniaa95 » pt cze 10, 2016 00:54

Nie jestem pewny jak u Ciebie ale u mnie w aaz też zdarzyło mi się, że nagle obroty spadły do 0 a silnik normalnie pracował i spowodowane to było luzem na pasku pk, nie chcę wprowadzać w błąd ale miałem słaby już napinacz i pasek miał duży luz



Awatar użytkownika
mocart1989
Wodzu
Wodzu
Posty: 278
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:06
Lokalizacja: Gleba

kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ

Post autor: mocart1989 » pt cze 10, 2016 08:03

sprawdź jeszcze regulator napięcia z szczotkami. W moim AAZ jak skończyły się szczotki też mi tak się robiło


dawniej viewtopic.php?f=88&t=417771" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz MKII BOSTON viewtopic.php?f=87&t=560199" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ

Post autor: xlsss » wt cze 14, 2016 21:55

pasek nowy naciągnięty, regulator wymieniałem 2 lata temu - ładowanie jest.
Klaudek pisze:to odkręć przewód z zacisku W alternatora i oczyść tam
ok :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości