Sprawa wygląda tak, że w zależności od obrotów silnika obrotomierz działa i wszystko jest ok, tylko czasami "gdzieś nie łączy" i obroty spadają do 0 i mruga kontrolka oleju. Przetrzepałem trochę forum, i wiem już , że gdzieś coś mi nie łączy Więc tak, przedzwoniłem kable które idą z alternatora do kostki nad rozrusznikiem, przeczyściłem wszystkie masy i dalej wyłącza się kiedy ma ochotę. Ciekawią mnie dwie wtyczki na dwa piny które znajdują się na skrzyni biegów. Pytanie, czy dobrze myślę, a jeżeli nie to proszę mnie oświecić
kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ
Czujnik biegu wstecznego i impulsator prędkościomierza.
A co do obrotomierza to odkręć przewód z zacisku W alternatora i oczyść tam bo to stamtąd są brane obroty w Twoim klekocie.
A co do obrotomierza to odkręć przewód z zacisku W alternatora i oczyść tam bo to stamtąd są brane obroty w Twoim klekocie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt gru 31, 2013 18:14
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ
Nie jestem pewny jak u Ciebie ale u mnie w aaz też zdarzyło mi się, że nagle obroty spadły do 0 a silnik normalnie pracował i spowodowane to było luzem na pasku pk, nie chcę wprowadzać w błąd ale miałem słaby już napinacz i pasek miał duży luz
- mocart1989
- Wodzu
- Posty: 278
- Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:06
- Lokalizacja: Gleba
kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ
sprawdź jeszcze regulator napięcia z szczotkami. W moim AAZ jak skończyły się szczotki też mi tak się robiło
dawniej viewtopic.php?f=88&t=417771" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz MKII BOSTON viewtopic.php?f=87&t=560199" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz MKII BOSTON viewtopic.php?f=87&t=560199" onclick="window.open(this.href);return false;
- xlsss
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
- Lokalizacja: Opole/Wróblowice
- Auto: MK3
- Silnik: AAZ
- Kontakt:
kontrolka oleju i obrotomierz 1.9 TD AAZ
pasek nowy naciągnięty, regulator wymieniałem 2 lata temu - ładowanie jest.
okKlaudek pisze:to odkręć przewód z zacisku W alternatora i oczyść tam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości