[MKII] Zamarzł biedak :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MKII] Zamarzł biedak :(
Witajcie!
Mam maly (duzy) problem. Otoz kiedy zaczely sie te dziwne mrozy czyli praktycznie od wczoraj, moj samochod przestal odpalac. Dodam, iz stoi na powietrzu. Rozrusznik kreci ladnie, bardzo ladnie (nad podziw, lepiej niz zwykle ) ale silnik nie rusza. Moim najwiekszym podejrzeniem jest wezyk idacy od filtra paliwa do silnika, ktory moim zdaniem zamarzl, poniewaz sklada sie z kilku 'sztukowanych' wezykow Niestety w takim stanie kupilem samochod i nie zdazylem jeszcze wymienic, a jak widac powinienem byl.
Teraz pytanie: czy przy wymianie tego wezyka nalezy wykonywac jakies dodatkowe czynnosci? Jakies odpowietrzanie? Jak to zrobic? Czy taki wezyk kupie gotowy w sklepie motoryzacyjnym? Jesli nie, to jaki to rozmiar?
Dodam, iz udalo mi sie dzisiaj wepchnac samochod do garazu ojca, i bedzie tam odmarzal do wieczora, ale wieczorem musze nim WYJECHAC
Prosze o pomoc!
Pozdrawiam,
Krzysztof
Mam maly (duzy) problem. Otoz kiedy zaczely sie te dziwne mrozy czyli praktycznie od wczoraj, moj samochod przestal odpalac. Dodam, iz stoi na powietrzu. Rozrusznik kreci ladnie, bardzo ladnie (nad podziw, lepiej niz zwykle ) ale silnik nie rusza. Moim najwiekszym podejrzeniem jest wezyk idacy od filtra paliwa do silnika, ktory moim zdaniem zamarzl, poniewaz sklada sie z kilku 'sztukowanych' wezykow Niestety w takim stanie kupilem samochod i nie zdazylem jeszcze wymienic, a jak widac powinienem byl.
Teraz pytanie: czy przy wymianie tego wezyka nalezy wykonywac jakies dodatkowe czynnosci? Jakies odpowietrzanie? Jak to zrobic? Czy taki wezyk kupie gotowy w sklepie motoryzacyjnym? Jesli nie, to jaki to rozmiar?
Dodam, iz udalo mi sie dzisiaj wepchnac samochod do garazu ojca, i bedzie tam odmarzal do wieczora, ale wieczorem musze nim WYJECHAC
Prosze o pomoc!
Pozdrawiam,
Krzysztof
Oczywiscie, odpalalem z gazem i bez gazu. Prawde mowiac probowalem na wszystkie znane mi sposoby. Musze go dzis naprawic, bo z garazu wyjazd jest pod znaczna gorke i raczej na tym sniegu nie dam rady go wypchnac, a musze oproznic garaz do wieczora.
Jak rozumiem nie trzeba nic odpowietrzac. Czy moze powinienem zastosowac jakis dodatek do paliwa lub moze ktos ma inny pomysl?
Pozdrawiam,
Krzysztof
Jak rozumiem nie trzeba nic odpowietrzac. Czy moze powinienem zastosowac jakis dodatek do paliwa lub moze ktos ma inny pomysl?
Pozdrawiam,
Krzysztof
Nie chcę cię martwić ale ja mam podobny problem i u mnie się okazało że to wina kompresji i walniętych wtrysków ale jak będziesz miał szczęście to wymień filtr paliwa to może pomuc ale nie musi zapchany filter może twożyć podciśnienie i będzie ci zasysał paliwo spowrotem to samo z filtrem w baku no i powietrze w wężykach wymień każdy popękany wężyk
ZIMA TO CIĘŻKI CZAS DLA GOLFA. TO TYPOWO CIEPŁOLUBNY STWOREK
ZIMA TO CIĘŻKI CZAS DLA GOLFA. TO TYPOWO CIEPŁOLUBNY STWOREK
Filtr byl wymieniany jakies 2 miesiace temu, nie sadze aby juz sie zuzyl. Z wtryskami to calkiem mozliwe, bo nawet kiedy nie bylo mrozu (np. +2C), po 8 godzinach w pracy odpalal za 3-4 razem. Calkiem rano za 8-10. Wyglada to tak, ze na poczatku kreci, a potem jakby rozrusznik sie slizgal, az sie zatrzymuje (dziwny dzwiek). Moze ktos mnie oswieci, coz to moze byc za usterka, bo zapowiadaja kolejne mrozy, a ja bez samochodu czuje sie bardzo nieswojo.
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Wszystko moze być dobrze - jeśli chodzi o mechanike.
Może w filtrze paliwa wytrąciłą się parafina z oleju napędowego - i nie pociagnie do pompy.
Jeśli wszystko inne zawiedzie to wymień filtr paliwa (kiedy był wymieniany?) i zalej go olejem napędeeym przez strzykawkę (przed montażem)!
Filtr się nie zużył. Ale nawet do zimowego paliwa ja bym dolał środek (auto stoi na zawnątrz)
Nawet gdy jest walnięta 1 świeca to auto nie odpali!
Może w filtrze paliwa wytrąciłą się parafina z oleju napędowego - i nie pociagnie do pompy.
Jeśli wszystko inne zawiedzie to wymień filtr paliwa (kiedy był wymieniany?) i zalej go olejem napędeeym przez strzykawkę (przed montażem)!
Filtr się nie zużył. Ale nawet do zimowego paliwa ja bym dolał środek (auto stoi na zawnątrz)
Nawet gdy jest walnięta 1 świeca to auto nie odpali!
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Filtr, tak jak pisalem wyzej wymieniany byl ok. 2 mies. temu. Świece byly wtedy rowniez sprawdzane i byly ok. Ostatnio tankowalem na Preem i nie wiem czy nie byl to moj blad, gdyz paliwo na tych stacjach jest ok 10gr tansze niz na innych! Moze cos jest z nim nie tak.
Ale do rzeczy: Zaprosilem zaprzyjaznionego mechanika do mojego garazu, gdyz po odmarznieciu samochod dalej nie odpalal. Sprawdzil bezpiecznik swiec i kilka innych rzeczy no i problem byl taki, ze pompa dawala slabe cisnienie. Nie udalo sie go odpalic w tradycyjny sposob, ale po wyholowaniu z garazu odpalil na holu. Zadzwiajace, bo odpalil od razu, jakby gdyby nic. Wydaje mi sie, ze problem nie zostal rozwiazany, a raczej przesuniety w czasie. Efektem ubocznym calego tego zamieszania jest rozladowany akumulator, ktory tez kupilem niedawno (ok. 3 mies temu). Postanowilem nie oszczedzac i kupilem Centrę Futurę Ca-Ca bezobslugowy, ale niestety wydoil sie prawie do zera i teraz stoi pod prostownikiem.
Moze nasuwa sie komus powod slabego cisnienia paliwa?
Ale do rzeczy: Zaprosilem zaprzyjaznionego mechanika do mojego garazu, gdyz po odmarznieciu samochod dalej nie odpalal. Sprawdzil bezpiecznik swiec i kilka innych rzeczy no i problem byl taki, ze pompa dawala slabe cisnienie. Nie udalo sie go odpalic w tradycyjny sposob, ale po wyholowaniu z garazu odpalil na holu. Zadzwiajace, bo odpalil od razu, jakby gdyby nic. Wydaje mi sie, ze problem nie zostal rozwiazany, a raczej przesuniety w czasie. Efektem ubocznym calego tego zamieszania jest rozladowany akumulator, ktory tez kupilem niedawno (ok. 3 mies temu). Postanowilem nie oszczedzac i kupilem Centrę Futurę Ca-Ca bezobslugowy, ale niestety wydoil sie prawie do zera i teraz stoi pod prostownikiem.
Moze nasuwa sie komus powod slabego cisnienia paliwa?
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
A spróbuj jeszcze włożyć wężyk (ten który idzie od filtra paliwa do pompy) do naczynia z olejem napędowym. Niech pociągnie paliwo z naczynia.
Jeśli spoko odpali to już wiesz (filtr paliwa źle przepuszcza)
A na holu nie pal - przeskoczy pasek i wtedy zobaczysz...
Jeśli spoko odpali to już wiesz (filtr paliwa źle przepuszcza)
A na holu nie pal - przeskoczy pasek i wtedy zobaczysz...
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
podchodzac do sprawy "fizycznie" to:
-albo pompa jest nie wydajna, znaczy sie slabo podaje... ni wytwarza cisnienia bo z pompa cos jest beee....
-albo pompa jest OK ale nie moze mocniej pociagnac bo cos przytyka...
ale co to jest nie wiem
moj stoi caly czas na mrozie, tankuje najtansze paliwo po 3,08zl i od pon do pt o 6 rano odpala za pierwszym cyknieciem czasem za drugim grzaniem swiec jak naprawde zimno
wiec chyba kwestia paliwa filtru odpada...
pozdro
-albo pompa jest nie wydajna, znaczy sie slabo podaje... ni wytwarza cisnienia bo z pompa cos jest beee....
-albo pompa jest OK ale nie moze mocniej pociagnac bo cos przytyka...
ale co to jest nie wiem
moj stoi caly czas na mrozie, tankuje najtansze paliwo po 3,08zl i od pon do pt o 6 rano odpala za pierwszym cyknieciem czasem za drugim grzaniem swiec jak naprawde zimno
wiec chyba kwestia paliwa filtru odpada...
pozdro
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 97 gości