Post
autor: Pastusiak » śr maja 04, 2016 15:07
Moje pierwsze pytanie, jakie roczne przebiegi? i czy trasa/miasto? Bo diesel w mieście w korkach to męczarnia i wieczne problemy a spalanie wcale niskie nie będzie...
A samo auto..wg mnie ciut zbyt tanie jak na sprowadzone z Francji i opłacone (tzn tak myślę że nie jest do opłat), na zachodzie ceny są takie same jak u nas, a w PL z przebiegami 250 tys chodzą po 24 tys..
Pytanie skąd ktoś je kupił skoro za niecałe 24 do negocjacji sprzedaje i pewnie jeszcze na tym zarabia to kupił pewnie za max 4,5-5 tys euro, wątpię by ktoś takie auto puścił na zachodzie, warto je sprawdzić, bo mogły być jakieś przygody.
Jest to oferta handlarza typowego więc trzeba ostrożnie postępować z zakupem, sprawdzić stan sprzęgła, bo te obietnice w ofercie nic nie znaczą, turbo jak się zbiera, czy nie ma jakiś błędów no i stan blacharsko-lakierniczy.
Powiem tak wg mnie na tyle co widać ze zdjęć źle nie wygląda, ale na żywo dopiero wychodzi co to auto ze sobą reprezentuje w 100%. Tylko tak jak mowie handlarz musi zarobić, to skąd on bierze takie auta za niecałe 20 tys skoro w PL nikt nie sprzedaje za tyle? No i tu jest problem, skąd ono jest i w jakim stanie przyjechało.