wymiana silnika

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mamuten20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pn maja 10, 2010 21:09
Lokalizacja: kolbuszowa

wymiana silnika

Post autor: mamuten20 » ndz maja 01, 2016 13:55

Witam mam taki problem a dokładnie rozleciał sie wał w 1.9tdi ASZ ,planuje wstawic cały silnik z turbem. Czy silnik z przebiegiem 300k -350k warto bawic sie w swapa



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

wymiana silnika

Post autor: wesol » ndz maja 01, 2016 15:15

Co znaczy ze wal się rozlecial? Blok i korby całe są?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mamuten20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pn maja 10, 2010 21:09
Lokalizacja: kolbuszowa

wymiana silnika

Post autor: mamuten20 » ndz maja 01, 2016 16:27

cały dół rozwalony bo elementy wału sa w misce i pekniety blok



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

wymiana silnika

Post autor: wesol » ndz maja 01, 2016 17:21

Raczej i tak będziesz musiał turbo odkrecac i po co narażać się na większe koszty. Kup sam słupek i resztę przekladaj.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mamuten20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pn maja 10, 2010 21:09
Lokalizacja: kolbuszowa

wymiana silnika

Post autor: mamuten20 » ndz maja 01, 2016 20:36

chodzi mi oto czy bawic sie w swapa z silnikami 300tys - 350tys



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

wymiana silnika

Post autor: wesol » ndz maja 01, 2016 20:41

Jakie to ma znaczenie jak silnik jest zdrowy to może i mieć nawet i 600 tys km. Juz chyba ze 5 lat temu pisaliśmy ze tdi vp mają już pierwszy milion za sobą a tdi pd mają już pół banki. Wynikiem się nic nie martw. Bierz słupek od asz albo i nawet ajm jeśli nie będziesz robił w tym aucie mocy pod 300 koni.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mamuten20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pn maja 10, 2010 21:09
Lokalizacja: kolbuszowa

wymiana silnika

Post autor: mamuten20 » ndz maja 01, 2016 23:34

600tys to juz raczej na przekladke sie nie nadaje, napewno inaczej pracuje jak 300tys , silnik ajm ma inne pompki a moje niewiem w jakim sa stanie.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

wymiana silnika

Post autor: wesol » pn maja 02, 2016 08:42

A jak mi stwierdzisz po przebiegu ze pompki po 200 tys są lepsze od tych po 600 tys? Zrozum ze widziałem auto z przebiegiem 800 tys km w tdiku i progów na cylindra nie było paneli okej tez nie wytarte wiec w czym on gorszy od takiego z przelotem 100 tys.

Nie kumam tylko czy ma tam u ciebie wylądować silnik cały od dawcy czy tylko sam słupek. Sam słupek to koszty nieduże a całość to duża kasa i niewiadoma chyba że porobisz logi tego dawcy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mamuten20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pn maja 10, 2010 21:09
Lokalizacja: kolbuszowa

wymiana silnika

Post autor: mamuten20 » pn maja 02, 2016 17:02

czy silnik z sharana alhambry bedzie pasował do bory



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

wymiana silnika

Post autor: wesol » pn maja 02, 2016 17:15

Tak silniki są te same. Ale z sharanow itp to zazwyczaj są bardziej zaorane. Kupuj sam słupek a resztę przekladaj.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości