Golf Mk5 GT -30mm w praktyce ?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Lunevil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lip 27, 2015 15:37

Golf Mk5 GT -30mm w praktyce ?

Post autor: Lunevil » wt lut 16, 2016 01:16

Witam.

Dziś stałem się szczęśliwym (lub nie - czas pokaże) posiadaczem Golfa 5 GT 1.4 TSI. Chciałbym nadać mu jeszcze bardziej sportowego charaketru. Pierwsza myśl - gwint. Jednakże, dobry gwint kosztuje. Znalazłem na allegro sprężyny obniżające Eibach -30mm. Zastanawia mnie jakość tych sprężyn oraz jak wygląda to w praktyce. Czy obniżenie Golfa o 30mm wiąże się ze znacznym spadkiem praktyczności auta? Jak wygląda sprawa z wysepkami spowalniającymi i niższymi krawężnikami? Może się ktoś na ten temat wypowidzieć? Z góry dzięki



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Golf Mk5 GT -30mm w praktyce ?

Post autor: MAPET » sob lut 20, 2016 14:05

-30 to moja zona ma obnizone auto a wy sie zastanawiacie czy tyle obnizac :)? to takie dziewicze obnizenie :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

NoviQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 10:50

Golf Mk5 GT -30mm w praktyce ?

Post autor: NoviQ » ndz kwie 16, 2017 14:23

Cześć, nie zakładam nowego tematu bo ten jest podobny,a mianowicie posiadam MK V GT Sport na felgach 18 stkach o ET 28 i oponach 225/40. Przy mocnych dohamowaniach gdy występuje efekt bujania obcierają mi opony o nadkola. Chciałbym się tego efektu pozbyć, jak dla mnie Golfik jest za miękki i zależało by mi właśnie na utwardzeniu zawieszenia.

Myślałem nad sprężynami Eibach Sportline. Jak wiemy GT Sport już jest fabrycznie obniżony, czy na Sportline będzie jeszcze niżej czy tak samo? Obecnie u mnie przerwy między błotnikami, a oponami to P: 4cm T: 5cm. Kolega ma w Audi S3 8L oryginalne amortyzatory i sprężyny Eibach Sportline i jest idealnie twardo, nisko, szeroko i nic nie obciera.

Jak narazie prezentuje się to tak:

https://ibb.co/gOORY5
https://ibb.co/dbwkRQ
https://ibb.co/kcJAt5

Amortyzatory są oryginalne VW, z tyłu sachs z przodu chyba tak samo. Według kodu wyposażenia: 1JC (tylne amortyzatory for sport design. Sprężyny z przodu 3x czerwone kropki 1x szara, z tyłu 3x czerwone 1x niebieska.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości