Wymiana uszczelnienia pompy wtryskowej- dużo pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Wymiana uszczelnienia pompy wtryskowej- dużo pali

Post autor: sklejku » pt lut 12, 2016 11:38

Witam wszystkich serdecznie. Tydzień temu miałem wymieniony pełen komplet uszczelnień pompy wtryskowej golf 4 (1.9 TDI 90Km 2000r) ponieważ ciekła i to dość mocno, robotę wykonał pompiarz zajęło mu to niecałe 2 dni z ustawieniami wszystkimi za robotę zapłaciłem 450zł. Auto chodzi normalnie,nawet jakby ciszej jak przed robotą, odpala na zimnym dobrze jak i na ciepłym. Zaniepokoiło mnie natomiast spalanie jest to w granicach teraz około 2 więcej na 100km... podpiąłem kompa bo posiadam interfejs znalazłem błąd 17656 początek wtrysku-regulacja błąd sporadyczny nie związany ze sprzętem oraz 18062 - Tablica przyrządów-zapamiętane błędy. Błędy te skasowałem, nie pokazują się na razie ponownie po 2 dniach jeżdżenia, zastanawia mnie to czy nie skasował ich pompiarz bo zapomniał podczas ustawienia kątów itp. Pojechałem do niego powiedział mi że ustawił wszystko książkowo i powinno być lepiej jak wcześniej bo wcześniej wskazania nie były do końca prawidłowe (przed robotą) Auto pali sporo, na komputerze wskazania również są wiele większe jak wcześniej, widzę to bo jeżdżę już tym samochodem 6 lat. Powiedzcie mi gdzie mogę sprawdzić w Vagu ustawienia które wskażą nieprawidłowości w dawkach czy czymś innym, bo kąty to chyba nie zrobię bo pompę trzeba bodajże popuścić na śrubach. Dodam ze Vag 311-2 N posiadam, czy można też sprawdzić na Polskim Vagu. Pozdrawiam.


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Wymiana uszczelnienia pompy wtryskowej- dużo pali

Post autor: maks149 » ndz lut 14, 2016 14:20

silnik----->bloki pomiarowe------>grupa 001 2 pole ustawiasz przesuwając nastawnik (vcds-em też można ale znikome wartości)
nie pamiętam ori dawki ale powinna być ona nieco ponad 4mg/skok czym vcds mniej pokazuję tym dawka rzeczywista jest większa np. chcesz lepsze kopytko kosztem większego spalania to ustawiasz 2,2-2,5 mg/skok :hmm:
nie odczułeś że auto lepiej teraz jedzie ?
Ps. wszystko już było opisywane na tym forum jak i innym wystarczy poszukać :bajer:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Wymiana uszczelnienia pompy wtryskowej- dużo pali

Post autor: ciachotdi » ndz lut 14, 2016 20:15

maks149 pisze:ustawiasz 2,2-2,5 mg/skok
na głowe upadłeś :bajer:


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości