Ocena logów pompowtryskiwaczy

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamikadzebm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: kamikadzebm » wt sty 26, 2016 12:49

Witam. Moim Problemem jest odpalanie silnika po ok. 6 godzin postoju i dłużej. Przedstawiam Logi grupy 013 i 018 (nie patrzeć na 21)

http://vaglog.pl/log_247597.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Logi wykonane przy uruchamianiu silnika. Mam Ewidentne drgania czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Jeszcze bardziej Martwi mnie to że w grupie 018 powinny być same 0 a jak się doda gazu to 4 a są 6 bez dodawania gazu.. Liczę na konkretne odpowiedzi



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: robert14-83 » wt sty 26, 2016 21:40

pokaż jeszcze grupę 023-BIPy



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: rotkeh » wt sty 26, 2016 21:40

Zamiast logu 21 trzeba było zrobić 23 i wtedy było by jaśniej odnośnie pompek . Trzeci cylinder jest w najgorszej kondycji,
Najprawdopodobniej bipy będą ujemne,
Wartość w logu.18 oznacza 6 -zapowietrzony pompowtrysk , a tu można szukać od pompy tandemowej po uszczelniacze pompowtrysków.


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

kamikadzebm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34

Re: Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: kamikadzebm » wt sty 26, 2016 22:41

rotkeh pisze:Zamiast logu 21 trzeba było zrobić 23 i wtedy było by jaśniej odnośnie pompek . Trzeci cylinder jest w najgorszej kondycji,
Najprawdopodobniej bipy będą ujemne,
Wartość w logu.18 oznacza 6 -zapowietrzony pompowtrysk , a tu można szukać od pompy tandemowej po uszczelniacze pompowtrysków.
a nie 1? który ma największa dawkę? A 3 musi zmniejszyc zeby silnik równo pracowal?

Logi grupy 023 zrobię jak bede w domu. Przez pomyłkę zrobiłem 21



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: rotkeh » wt sty 26, 2016 22:58

Tak pierwszy cylinder mój błąd , uciekł mi minus . Zrób log. 13 , 18. i 23 łączony i wtedy zobacz co się dzieje. Objawy tak jakby Ci paliwo uchodziło , przez pompę , lub uszczelniacze i zapowietrzał się


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

kamikadzebm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: kamikadzebm » śr sty 27, 2016 12:45

Uszczelniacze raczej nie. Paliwo na powrocie sie nie pieni. Sprawdze okolice pompy tandem. I jutro wykonam logi statyczne łączone tych 3 grup przy odpalaniu.

Dodaje zapowiedziane logi przy kolejnym dzisiejszym odpalaniu

http://vaglog.pl/log_247717.html" onclick="window.open(this.href);return false;

6 oznacza zapowietrzenie a 8?



kedpol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 21, 2016 21:53

Re: Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: kedpol » śr sty 27, 2016 18:35

kamikadzebm pisze:
6 oznacza zapowietrzenie a 8?
000 prawidłowa regulacja
002 sterowanie podczas rozruchu
004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty
006 Wartość „6” Występuje na początku rozruchu silnika gdy łapie równe obroty i może trwać jedynie kilka sekund nie więcej
008 osiągnięto maksymalną wartość prądu
016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)
032 liczba próbkowania zbyt mała
064 błąd przetwarzania
128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe



kamikadzebm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: kamikadzebm » śr sty 27, 2016 19:28

A więc co tak dokładnie oznacza wartość 008? jest to szkodliwe? jak to poprawic?



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: robert14-83 » śr sty 27, 2016 19:36

zdejmij pokrywę zaworów, wyczyść złącza pompek i wiązki, podoginaj blaszki żeby był lepszy styk...
wyeliminuj powietrze z układu paliwowego... ja osobiście dodatkowo zastosowałbym preparat do czyszczenia smarowania pompek(liqui moly)
potem ponowna diagnoza grup 13,18,23 :bigok:



Awatar użytkownika
dezeus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lut 28, 2006 21:51
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Ocena logów pompowtryskiwaczy

Post autor: dezeus » sob wrz 03, 2016 16:47

Silnik ASZ najechane 174 kkm
Zimnny silnik zaraz po odpaleniu
http://vaglog.pl/log_276860.html - 13 , 23
http://vaglog.pl/log_276862.html - 13

Ciepły po jeździe
http://vaglog.pl/log_276863.html - 13
http://vaglog.pl/log_276864.html -23
http://vaglog.pl/log_276865.html -18

Podczas jazdy
http://vaglog.pl/log_276866.html - ciepły 90* - 13,23,4
http://vaglog.pl/log_276868.html jeszcze niedogrzany 13,23

Ogólnie czym cieplejszy tym gorzej z korekcjami lepiej z Bipami ale z nimi nie jest ogólnie dobrze różne wyniki z dwóch dni .

Proszę o ocenę i sugestie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości