Problem z założeniem segera w zacisku...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z założeniem segera w zacisku...
Siema,
Rozbroiłem tylny zacisk hamulcowy z MK4, by zrobić mu regenerację z powodu zapieczonego ręcznego i tłoczka. Posiadam specjalne wygięte szczypce segera z długimi końcówkami, właśnie do tego nieszczęsnego pierścienia, który siedzi wewnątrz zacisku i blokuje "wnętrzności" (sworzeń ręcznego, samoregulator etc.).
Pierścień wyciągnąłem bez problemu, po czym nic ze środka nie wyskoczyło, musiałem lekko wybić cały mechanizm. Wyczyściłem wszystko na tip-top, posmarowałem co trzeba pastą ATE Bremszylinder, założyłem oring, włożyłem cały mechanizm blokując go w odpowiedniej pozycji, po czym przychodzi czas na zamontowanie pierścienia segera... i tu się pojawia problem. Te wystające łopatki (zaznaczone czerwonymi strzałkami na zdjęciu podglądowym) są na wysokości rowka, w którym ma wejść pierścień i nie da się go założyć... Od razu zaznaczam, że sprężyna, koszyczek i ogólnie wszystko jest w całości, a nie w pojedynczych częściach jak było w starszych VW. Jak wylazło, to przecież musi wejść...
Ktoś ma na to patent?
Rozbroiłem tylny zacisk hamulcowy z MK4, by zrobić mu regenerację z powodu zapieczonego ręcznego i tłoczka. Posiadam specjalne wygięte szczypce segera z długimi końcówkami, właśnie do tego nieszczęsnego pierścienia, który siedzi wewnątrz zacisku i blokuje "wnętrzności" (sworzeń ręcznego, samoregulator etc.).
Pierścień wyciągnąłem bez problemu, po czym nic ze środka nie wyskoczyło, musiałem lekko wybić cały mechanizm. Wyczyściłem wszystko na tip-top, posmarowałem co trzeba pastą ATE Bremszylinder, założyłem oring, włożyłem cały mechanizm blokując go w odpowiedniej pozycji, po czym przychodzi czas na zamontowanie pierścienia segera... i tu się pojawia problem. Te wystające łopatki (zaznaczone czerwonymi strzałkami na zdjęciu podglądowym) są na wysokości rowka, w którym ma wejść pierścień i nie da się go założyć... Od razu zaznaczam, że sprężyna, koszyczek i ogólnie wszystko jest w całości, a nie w pojedynczych częściach jak było w starszych VW. Jak wylazło, to przecież musi wejść...
Ktoś ma na to patent?
*_*
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Problem z założeniem segera w zacisku...
to pomoże
https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=341477" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=341477" onclick="window.open(this.href);return false;
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Problem z założeniem segera w zacisku...
Właśnie wzorowałem się na tym filmiku, ale wbijanie na chama śrubokrętem tego pierścienia nie wiem czy jest dobrym pomysłem, bo można zjechać gładź cylindra zacisku... Chodzi o to, że gdyby ten rowek na pierścień nie blokowały łopatki mechanizmu samoregulatora, to nie byłoby problemu...
*_*
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Problem z założeniem segera w zacisku...
jak zobaczysz na na tym mechanizmie jest otwór popada idealnie w zacisk tam w środku
tu jest ładnie wyjaśnione
http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 16193.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tu jest ładnie wyjaśnione
http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 16193.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Problem z założeniem segera w zacisku...
EUREKA! W środku zacisku, wokół otworu, gdzie wychodzi sworzeń, do którego przykręca się dźwignię hamulca ręcznego jest zagłębienie na oring i dopiero teraz grzebiąc tam zakrzywionym śrubokrętem zaczął sypać się zaśniedziały brud, którego na pierwszy rzut oka nie było widać... Wydłubałem całość tego brudu, jeszcze raz wyczyściłem środek zacisku, w to zagłębienie wokół otworu (które się powiększyło) bez problemu włożyłem oring, nasmarowałem ATE Bremszylinder'em mechanizm z tyłu razem ze sworzniem, włożyłem go odpowiednio (by bolec w korpusie wszedł w otwór mechanizmu) i łopatki znalazły się poniżej rowka na pierścień segera! Założyłem go szczypcami, pomagając sobie śrubokrętem, lekko nim nabijając upewniłem się, że wszystko dobrze siedzi. Na szczęście nie ma luzu.
PS. Dzięki za zainteresowanie tematem!
PS. Dzięki za zainteresowanie tematem!
*_*
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z założeniem segera w zacisku...
kolego przed włożeniem mechanizmu zawsze najpierw wkłada się oring w rowek dopiero mechanizm,z chwilą jak założyłeś na oskę oring się rozszerzył i nie mógł wejść w rowek...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z założeniem segera w zacisku...
Dokładnie tak zrobiłem, czyli włożyłem go w dobrze wyczyszczony rowek (jak to zabrzmiało ) i siadło, chociaż ten gościu na filmiku z linku powyżej założył go na ośkę, nie posmarował tłoczka i mechanizmu co też jest małym minusem. Dzisiaj złożyłem wszystko ostatecznie do kupy i jutro leci do auta, później odpowietrzenie i jazda.
*_*
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości