Słuchajcie mam w dalszym ciągu problem z moim Golfem V 1.4 FSI 2004 rok.
Wymieniłem rozrząd, lampa check engine o czujniku położenia wału zniknęła ... jednak po kilku dniach się pojawiła. Pierwotnie dotyczyła czujnika NOX ... ale do tego się przyzwyczaiłem i jakoś u ta czujka uśpiła moją czujność... wymiana tej czujki 2 tyś zł więc z nią jeździłem.
Niepokoi mnie jednak cały czas spalanie ... w mieście 12-15 litrów, na trasie 8-9 litrów. Jak zejdę w granice 7 litrów na trasie to jest super, ale to przy jeździe 90-100 km/h. Niepokoi mnie spalanie w mieście... wynik taki może uzyskać nie jeden SUV....
Błędy jakie się teraz pojawiają to :
17479 - NOX sensor (G295) Heater Control P1071 - 004 Implausible Signal - MIL ON
17439 - Intake Monifold Tuning Valve (N316) P1031 - 008 Setpoint Not Reached - Intermittent
Tak się zastanawiam co może być przyczyną tego 2 błędu, czy to są jakieś komplikacje po wymianie rozrządu? Pamiętam że przy okazji tej wymiany rozrządu w serwisie VW aktualizowali sterowniki silnika - bo podobno były stare.
Golf 1.4 FSI - Wysokie spalanie + Check engine błąd 1749
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 1.4 FSI - Wysokie spalanie + Check engine błąd 1749
Zastanawiam się, czy może w tym spalaniu nie pomoże coś wymiana świec zapłonowych? Te były wymieniane przy 60 tyś km teraz mam już 110 tyś km - może coś ich wymiana dać?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości