Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ojciec.spowiednik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: ojciec.spowiednik » ndz gru 20, 2015 02:16

Witam serdecznie kolegów .

Mam problem z osprzętem paska wieloklin-owego . Wymieniłem już napinacz rolkę od napinacza pompę wody sam pasek jeden i od pompy wspomagania
załączam filmik z nagraniem problemu:
https://youtu.be/5yIq7cQTrYQ

Dzięki Wielkie za pomoc .


Volkswagen Golf Mk3 1.9 TDI
Oznaczenie silnika 1z

Turbo Marzenie.

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: muszkatobiasz » ndz gru 20, 2015 20:11

koło pasowe wału może to powodować. bieżnia zużyta albo tłumik drgań spękany wymień koło i zwróć uwagę czy niema też bicia na wale czy kółko nie tańcuje na boki jak silnik pracuje



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2649
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: matisim » ndz gru 20, 2015 21:06

Wymień to duże koło pasowe na wale. Najlepiej od jakiegoś tdi z pompoWtryskami bo od starszych będzie ciężko znaleźć takie co ma mało kilometrów najechane. Swoje na kręciło o możesz wymieniać wszystko wokół a efektu nie będzie.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
ojciec.spowiednik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: ojciec.spowiednik » pn gru 21, 2015 14:11

No i wlasnie takiego efektu nie ma a sie mecze z tym bo co kolejna osoba mowi mi co innego. Dobra teraz pytanie kolejne chodzi mi o zdjecie tego duzego kola male na 4 imbusy elegancko zeszly a te duze ni cholery nie chce zejsc tzn chodzi o srube trzymajaca i czy przypadkiem nie ma odwrotnego gwintu to duze kolo . i moze jakies rady jak pokolei sciagnac to kolo ? Dzieki za pomoc z gory !


Volkswagen Golf Mk3 1.9 TDI
Oznaczenie silnika 1z

Turbo Marzenie.

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: muszkatobiasz » pn gru 21, 2015 15:43

Duża śruba trzyma tylko kółko te małe od rozrządu a te pasowe są na te cztery małe i musisz je jakoś rozruszać najlepiej młoteczkiem po przekątnej uderzając z czoła od strony koła



Awatar użytkownika
ojciec.spowiednik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: ojciec.spowiednik » pn gru 21, 2015 18:32

I tu sie pojawia kolejny problem . czy to bicie na kole pasowym moze byc spowodowane tym ze nie trzyma sie na 4 srubach tylko na 3 bo madry mechanik jak wymienial rozrzad ukrecil jedna ?


Volkswagen Golf Mk3 1.9 TDI
Oznaczenie silnika 1z

Turbo Marzenie.

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: muszkatobiasz » pn gru 21, 2015 23:46

raczej mało możliwe prędzej jest wybity wał to mankament tych silników ale na początek wymień koło pasowe



Awatar użytkownika
ojciec.spowiednik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: ojciec.spowiednik » wt gru 22, 2015 01:29

Ok dzieki chlopaki za pomoc !


Volkswagen Golf Mk3 1.9 TDI
Oznaczenie silnika 1z

Turbo Marzenie.

Awatar użytkownika
ojciec.spowiednik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: ojciec.spowiednik » pn sty 25, 2016 04:18

Witam ponownie :) kupiłem uzywane koło i nadal to samo ... moze byc tak ze to drugi koło było juz tez uszkodzone ? . moze ktos z was ma takie koło na sprzedaż ?


Volkswagen Golf Mk3 1.9 TDI
Oznaczenie silnika 1z

Turbo Marzenie.

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2649
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: matisim » pn sty 25, 2016 07:18

Ja ostatnio kupiłem od nowszego tdi ale niestety nie pasuje, jakbyś pomierzył swoje (średnicę i grubość całkowita) to może akurat to co mam Ci podejdzie.

napisano ołówkiem Z1



Awatar użytkownika
ojciec.spowiednik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Problem z osprzętem paska wieloklinowego .

Post autor: ojciec.spowiednik » sob lut 27, 2016 13:16

Fakt wina koła :) dzieki wielkie za pomoc !


Volkswagen Golf Mk3 1.9 TDI
Oznaczenie silnika 1z

Turbo Marzenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości