Problem z Błędem 16556

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

trans7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 30, 2014 01:47

Problem z Błędem 16556

Post autor: trans7 » pn lis 30, 2015 19:00

Witam posiadam golfa 2.0 benzyna 8V mój problem pojawił się gdy wymieniłem katalizator zdecydowałem na kupno nowego został on zamontowany .Auto pracuje na instalacji gazowej .Po montażu gazu została wymieniona pierwsza sonda .Po jakimś czasie zapaliła się kontrolka check ,podłączyłem kompa a tutaj błąd 16556 Rząd cylindrów 1, system pomiaru paliwa, mieszanka za bogata. Na początku stwierdziłem ze jest padnięta druga sonda za katem ale jest jednak dobra napięcie stoi czasem delikatnie skoczy czyli tak jak być powinno na pierwszej waha się do 1 v . Jaka może być przyczyna tego błędu czy jest możliwość ze nie dopala katalizatora z powodu instalacji gazowej ? Proszę o pomoc bo usuwanie za każdym razem błędu to nie jest naprawa ani żadne rozwiązanie usterki pozdrawiam i proszę o pomoc .Jeżeli zły temat proszę o przeniesienie :)



jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 806
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

Problem z Błędem 16556

Post autor: jan1966 » pn lis 30, 2015 21:02

TA sonda nowa co to za marka i ile dałeś za nia ?



trans7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 30, 2014 01:47

Problem z Błędem 16556

Post autor: trans7 » wt gru 01, 2015 16:23

NTK uniwersalna 200 coś nie pamiętam już dokładnie .



jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 806
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

Problem z Błędem 16556

Post autor: jan1966 » wt gru 01, 2015 18:18

To może być wina tej sondy bo te silniki nie lubią zamienników a zwłaszcza uniwersalnych ja w moim 2,0 akl miałem ten sam bład kupiłem sonde z max gira i dalej sie świecił check i był ten sam bład na drugi dzień ja oddałem z powrotem bo miałem taką możliwość i kupiłem orginał boscha za 300 zł przeczysciłem jeszcze przepływke i problem sie stracił błedu nie ma check nie świeci.
PS z ciekawosci jaki masz przebieg czy bierze ci olej i jaki masz wlany ?



trans7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 30, 2014 01:47

Problem z Błędem 16556

Post autor: trans7 » śr gru 02, 2015 03:21

Obie Sondy niby według mnie które sprawdzałem vag-com na kanale 31 są dobre grzałki również .Przebieg to 180000 tys oleju bierze 250 na 1000 km zalane mam Castrol Edge 10w40 był 5w30 nie wiem jakiej marki ale brał na 1000 km zdarzało się ze i pół litra wiec zmieniłem na 10w40 .A czy jest taka możliwość ze to przepustnica bo po czyszczeniu adaptacje robiłem kilka razy a za każdym razem wychodzi inna wartość dlaczego ? Pozdrawiam :D



trans7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 30, 2014 01:47

Problem z Błędem 16556

Post autor: trans7 » pt gru 04, 2015 15:58

Nikt nie mial takiego problemu ? :)



jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 806
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

Problem z Błędem 16556

Post autor: jan1966 » pt gru 04, 2015 16:50

A jak pali na bęzynie skasuj bład i zobacz



trans7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 30, 2014 01:47

Problem z Błędem 16556

Post autor: trans7 » wt gru 08, 2015 16:26

Problem rozwiązany wystarczyło wyczyścić i zrobić adaptacje przepustnicy :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości