
Otóż to ze jestem posiadaczem VW polo z silnikiem 1.4 16v 75KM z roku 2001 (taki samo silnik jak w Golf IV) dodam że samochód jest ogazowany i to samo dzieje się na Benzynie i Gazie
1.Kupiłem samochód po przez OLX ze swojego miasta za cenę 4.300 PLN
2.Po przejechaniu max 1.5KM siadła mi Cewka


2.Po przejechaniu kolejnych 500KM wyświetliła mi się kontrolka CHECK !! ale był wieczór by podjechać do jakiegoś Komputerowca.
3.Była piękna pogoda przejeżdżałem przez swoje miasto przy redukcji biegu z 4 na 3 zobaczyłem że silnik się wyłączył (Doszła kolejna kontrolna mianowicie EPC) ale postanowiłem dalej jechać bo wiadomo trzeba było, gdy samochód zgasiłem miałem problem z jego odpaleniem... Kręcił ale zero reakcji ... Po kilkunastu próbach odpalił ale nie trzymał obrotów i gasł ... przy przytrzymaniu pedału gazu silnik działał normalnie cicho nic nie stukało, wiec pojechałem do domu
4.Dnia kolejnego już z rana (był przymrozek) było tak samo samochód tylko chodził jak się pedał trzymało pojechałem na diagnozę ... okazało się że pompa nie podaje wystarczającej dawki paliwa mechanik nakazał mi w srodze wstawić samochód na warsztat i pojechałem do domu.
5.W środę już samochód nie dojechał przejechałem może max 4KM i osłabł z sił lecz silnik chodził na niskich obrotach postanowiłem pedał puścić i zgasł jeszcze tego samego dnia postawiłem go do mechaników (linką) i wymienili mi pompę paliwa , ale dalej samochód nie chciał odpalać a na komputerze nie pokazywało żadnych błędów.\
6.Po upływie 2 dni zadzwoniłem do mechaników i stwierdzili że nie ciekawi ich śluz masło czy jak to można nazwać w ODMIE (wiadomo ocb jeżeli się zmiesza olej z wodą), czy przez to że nie dopilnowałem Odmy mogłem zatrzeć silnik mechanicy rozkładają ręce lecz dalej sprawdzają i droczą temat ODMY, rozrząd jest na znakach. Samochód nie był katowany nie miał żadnych wycieków, wszystko na czas było robione co jest ukazane na Fakturach i w książęce VW