Witam
Jakos niedawno zauwazylem ze z glosnikow wysokotonowych wydobywa sie niemily pisk zalezny od obrotow. Poniewaz wczesniej go nie bylo problemu nie szukalem w instalacji od wzmaka i radia.
Posprawdzalem czy WN gdzies nie przebija z kabli ale zero iskier. Odkrecilem kabel od alternatora i bingo w glosnikach piekna cisza. I teraz moje pytanie czy stawiac na regulator czy moze reszta alternatora? Wogole jakas masakra jest z oznaczeniami tych regli. W tej chwili jest BOSCH F 00M 145 225. W Inter Carsie szukalem i znalazlem F 00M A45 300. Gdzies w necie widzialem ze w Audi A3 gosc zamienil na F 00M 145 350 i zglupialem. Prosze doradzcie silnik 1.6 AKL jak by co
regulator alternatora czy alternator ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
regulator alternatora czy alternator ?
odpowiem sobie sam wymienilem regulator i jest zdecydowanie lepiej. Piszczenie slychac nadal i jest bardzo uzaleznione od poboru pradu (wlacze grzanie szyby lub dlugie swiatla i robi sie glosniej) ale winowajca pewnie jest nadal alternator. Podczas wymiany regla okazalo sie ze komutator jest w tragicznym stanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości