regulator alternatora czy alternator ?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

n1x0n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn paź 22, 2012 09:24

regulator alternatora czy alternator ?

Post autor: n1x0n » czw paź 22, 2015 19:51

Witam
Jakos niedawno zauwazylem ze z glosnikow wysokotonowych wydobywa sie niemily pisk zalezny od obrotow. Poniewaz wczesniej go nie bylo problemu nie szukalem w instalacji od wzmaka i radia.
Posprawdzalem czy WN gdzies nie przebija z kabli ale zero iskier. Odkrecilem kabel od alternatora i bingo w glosnikach piekna cisza. I teraz moje pytanie czy stawiac na regulator czy moze reszta alternatora? Wogole jakas masakra jest z oznaczeniami tych regli. W tej chwili jest BOSCH F 00M 145 225. W Inter Carsie szukalem i znalazlem F 00M A45 300. Gdzies w necie widzialem ze w Audi A3 gosc zamienil na F 00M 145 350 i zglupialem. Prosze doradzcie :) silnik 1.6 AKL jak by co



n1x0n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn paź 22, 2012 09:24

regulator alternatora czy alternator ?

Post autor: n1x0n » ndz paź 25, 2015 12:15

odpowiem sobie sam :) wymienilem regulator i jest zdecydowanie lepiej. Piszczenie slychac nadal i jest bardzo uzaleznione od poboru pradu (wlacze grzanie szyby lub dlugie swiatla i robi sie glosniej) ale winowajca pewnie jest nadal alternator. Podczas wymiany regla okazalo sie ze komutator jest w tragicznym stanie.
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości