Nie wiem co to było ale... objaw dziwny w TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Nie wiem co to było ale... objaw dziwny w TDI

Post autor: Razal » pn sty 24, 2005 16:26

Dzisiaj musiałem uciec z lewego pasa na prawy no i przycisnołem swojego 1Zetorka tak do ok 3500 obr na 2 biegu, nagle poczułem takie jakby odcięcie zapłonu (paliwa) takie cofnięcia jakby potem troszkę przygazpwałem delikatnie (lekko przydymił) ale później było wszystko już OK i jest nadal na wolnych obrotach i w czasie jazdy chodzi super i nic nie kopci . Co to był za ZOONK ?

Jeszcze jedno pytanko przy okazji .. Te przewody które idą od intercoolera do turbiny w jednym miejscu są elastyczne (gumowe) . Czy one mają być twarde podczas pracy silnika ??


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: longer » pn sty 24, 2005 17:18

pewnie coś w paliwku połknął i może dlatego sie zadławił :helm:



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Być może bo tankłem go na hipermarketowej stacji :(

Post autor: Razal » pn sty 24, 2005 17:45

Pierwszy i ostatni raz (mam nadzieję) Już nie wspomne jakiej....


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 24, 2005 18:10

chwilowy notlauf, jak się nie bedzie powtarzał, to sie nie ma co martwić


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Po tym zdarzeniu jeździłem jeszcze troche

Post autor: Razal » wt sty 25, 2005 00:25

i wkręcałem go na wyższe obroty przyspieszał ładnie, ale nic podobnego się nie powturzyło UFFFFFFFFFFF ----->>pracuje OK. Jak narazie :bigok:

Pozdrawiam


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 15, 2005 03:40

Widzisz u mnie tez jest ten problem nie zawsze ale zdarza się szczególnie przy agresywnej jeździe...wymieniłem filtr paliwa i dalej nic, podobno mogła zebrać się woda w baku dodawałem różne dodatki do paliw które wytrącają parafinę i wiążą wodę z olejem napędowym ale to nic nie dało...radzono też żeby jeździć z pełnym bakiem paliwa :) ale to też na nic się zdało....Jak podłącze go pod Vaga to żadnych błędów nie pokazuje i niemam pojęcia co to jest


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 15, 2005 15:02

Diagnoza była robiona dynamicznie? Jeśli na warsztacie to nie miał prawa nic wykazać.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 15, 2005 17:10

na warsztacie ! nie robiłem diagnozy podczas jazdy....dzis znowu jeździłem i tak jak przy 2000 obrótów depne w pedał do końca to jest moment gdzies tak delikatnie po 3000 obr. takie zadławienie i dalej juz idzie normalnie...Wkurza mnie to juz....jak spokojnie jeżdze to niemam tych objawów


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 15, 2005 18:30

Zrób diagnoze dynamicznie - wyjdą błędy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt mar 15, 2005 19:04

Corvax pisze:Zrób diagnoze dynamicznie - wyjdą błędy.
może opidzesz jak się taką diagnozę robi i czym, vagiem :?:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 15, 2005 19:57

Tak, ale niestety potrzebny jest oryginalny VAG, lub notebook z softem. Diagnoze przeprowadza się na 3 biegu, przy 3tys obrotów. Porównując wartości spodziewane z rzeczywistymi można dojść co niedomaga. To jest procedura dla TDI - nie wiem jak w benzynie. Dzięki dynamicznej diagnozie (czyli pod obciążeniem) można wykryć notlaufy, które pojawiają się właśnie w takich sytuacjach - po zgaszeniu silnika błędy się kasują i diagnoza na warsztacie nic nie wykaże.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości