1.8T 224km BAM Zamulenie.

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
selwas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn maja 07, 2012 20:19
Lokalizacja: Myślenice

1.8T 224km BAM Zamulenie.

Post autor: selwas » pn paź 05, 2015 00:22

Siemanko.
Ciężko było mi określić nazwę problemu w temacie. Mianowicie od niedawna jestem szczęśliwym wlaścicielem S3-ki 8l 1.8t 224km (BAM) . Wcześniej miałem golfika więc został też sentyment do tego forum. ;) To jest moje pierwsze autko z turbiną więc mam też kilka pytań odnośnie zachowania tej jednostki. Wychodzę z założenia iż samochód z taką mocą powinien ciągnąć jak po*^$#ny od ok. 2500 do 5000 obr.. U mnie mam wrażenie że przy pełnym bucie czasem nie chce sie zebrać, dzwięk wydaje sie być podobny do pompowania balonu, a auto przymula i przez pewien słabo sie zbiera, a potem gdzieś w okolicach 3,500 wzwyż idzie jak szalone. Zawór n75 wymieniony, nowy silikonowy tip (stary był nieszczelny), turbo nie wykazuje niedomagań, komp nie ma błędów. Raz jeszcze zdarzyło mi się że na pełnym gazie mrugną mi kilka razy check engine. Niby zostaje jeszcze do wymiany zawór dv dla świętego spokoju, lecz chciałbym wcześniej zaczerpnąć więcej informacji na temat pracy tego silnika.


Obrazek
MK3 GT specjal

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

1.8T 224km BAM Zamulenie.

Post autor: k0nr4d » śr paź 07, 2015 20:51

Paliwa nie brakuje, pompa sprawdzona?


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

kiCK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 13, 2014 23:56

1.8T 224km BAM Zamulenie.

Post autor: kiCK » wt paź 20, 2015 13:57

Logi podstawą do szukania problemu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości