Jeśli masz blisko, podjedź i obejrzyj ale nie nastawiaj się na super auto.
Po pierwsze spójrz na kierownicę, z resztą przebieg podany, tak samo z tyłu napis "GTI" poza tym może być solidnie zmęczony, może mieć zawias do roboty, hamulce, może nie trzymać mocy np problemy z katalizatorem, nie wiadomo jak działa skrzynia, jak odpala, czy czasem opony nie mają 4mm bieżnika
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Cudów nie ma, ja za swój GTI 2000 r, dałem 1,5 roku temu 11 tys, jak tak obserwuje to rzadko kto schodzi poniżej 10 k za GTI nawet z 98 roku.
za 8 tys to może 1,6
Co ciekawe cena do negocjacji!!!
Powiem tylko tyle że ostatnio w rodzinie sprzedawane było Seicento 1,1 z pierwszej ręki 2000 rok, za 4 tys
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
dodasz 3 tys i masz praktycznie Golfa GTI turbo...no ja bym był ostrożny.
Jak już się wybierzesz to sprawdź..
- stan lakieru i pomiar + ogniska korozji
- stan opon
- wycieki z silnika i jak pracuje, jak odpala
- stan kontrolek na desce,
- podczas jazdy - prowadzenie, układ kierowniczy luzy + zawieszenie /hamulce..
- ewentualnie jak jesteś wstanie to jak auto się zbiera powinien ciągnąć od ok 2,5 tys obrotów czy nie słychać czegoś niepokojącego
Aha co do skóry, widziałem taką w Passacie B5
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
także może taki pakiet, bo czarną spotyka się w Golfach GTI, aczkolwiek częściej są to zwykłe fotele Recaro z materiału.