Problem z N108, pompa?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Problem z N108, pompa?

Post autor: deskjet » sob sie 08, 2015 15:58

Witam
Koledzy prosze o pomoc. Jakis czas temu robilem logi, wszystko ok tylko zaniepokoily mnie log dynamiczny gr 004 tj n108 nie radzi sobie z przestawieniem kata, bo wysterowanie chyba jest na max
Logi na 3 biegu
http://vaglog.pl/log_224754.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227893.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i co dziwne na 4 biegu chyba jest lepiej?
http://vaglog.pl/log_224755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227894.html" onclick="window.open(this.href);return false;
O co chodzi? Winny zawor czy zbierac kase na druga pompe badz naptawe tej?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z N108, pompa?

Post autor: italiano_83 » sob sie 08, 2015 17:39

Jaki jest ustawiony statyczny kąt wtrysku ? Wartość ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: deskjet » sob sie 08, 2015 18:15

W BS ok 60


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z N108, pompa?

Post autor: italiano_83 » sob sie 08, 2015 18:19

Masz może wcześniejsze logi grupy 004, przy cirka 60 górę powinien wysterować w miarę dobrze, a tu z dołu i z góry odstaje.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: deskjet » ndz sie 09, 2015 00:04

Mam loga zrobionego pol roku po zakupie auta, pozniej jak robilem logi jakos zawsze omijalem gr 004 i tu chyba blad.
http://vaglog.pl/log_51034.html" onclick="window.open(this.href);return false;


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Problem z N108, pompa?

Post autor: bzdzioch1 » ndz sie 09, 2015 10:13

na początek w tej sytuacji sprawdziłbym drożność układu paliwowego.. oraz czy nie ciągnie powietrza przez ten nieszczęsny filtr z pseudo podgrzewaczem.. następnie zaworek ciśnienia wewnętrznego oraz przelewowy i sitko na n108..



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Problem z N108, pompa?

Post autor: stefano189 » ndz sie 09, 2015 10:26

1. sprawdź sitko na N108
2. podmień zawór przelewowy na nastawniku.
3. Zloguj auto. Jeśli wysterowanie nie spadnie, to sprawdź zawór ciś. wew. Może się wysypał ?

Jeśli on będzie ok, to znaczy że albo " kończy " się pompa wstępna, albo masz gdzieś powietrze ( chociaż mało prawdopodobne żeby powietrze miało wpływ na kąt dynamiczny )


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Problem z N108, pompa?

Post autor: bzdzioch1 » ndz sie 09, 2015 10:45

stefano189 pisze:chociaż mało prawdopodobne żeby powietrze miało wpływ na kąt dynamiczny )

ma i to bardzo duży wpływ...



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Problem z N108, pompa?

Post autor: stefano189 » ndz sie 09, 2015 11:40

bzdzioch1 pisze:ma i to bardzo duży wpływ...
w takim układzie zamontuj filtr paliwa PP838 i problem z głowy.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Problem z N108, pompa?

Post autor: bzdzioch1 » ndz sie 09, 2015 11:44

stefano189 pisze: paliwa PP838

u mnie już od dawna taki siedzi :hmm:



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: daniel.wwe » ndz sie 09, 2015 13:46

Jak koledzy wyzej zacznij od zmiany filtra na ten od mk2. U mnie kiedys bylo podobnie.. wymienilem filtr na nowy, oringi na tym pseudo podgrzewaczu i dalej N108 nie radzil sobie mimo ze w przezroczystym przewodzie jakos specjalnie duzo powietrza z paliwem nie szlo. Zmienilem filtr na ten od mk2 i problem znikl.
Ewentualnie moze masz zasyfiony filtr paliwa i efekt bedzie podobny


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Problem z N108, pompa?

Post autor: Maggot » pt sie 21, 2015 00:04

Jakieś inne objawy ? brak mocy w jakimś obszarze obrotów odczuwasz ?
Kiedy filtr paliwa zmieniałeś ?

ps. włączaleś test n108 vagiem - charakterystyka pracy zmienia się wyczuwalnie ?



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: deskjet » pt sie 21, 2015 06:51

Wlasnie o to chodzi ze niby jest wszystko ok, ale patrzac na logi jest cos nie halo. Na filtrze zrobione 25tys, ale zostal juz wymieniony na ten bez tego pseudo podgrzewacza. Logow jeszcze nie robilem bo laptop trafil do serwisu, ale na filtrze z podgrzewaczem jak zgasilem auto to paliwko jakby troche sie cofalo i w przewodzie byl zawsze babel powietrza, na PP838 powietrza brak. To dziwne bo jak kupuje sie nowy filtr to sa nowe oringi na podgrzewacz a i tak bable sie robia. Dzisiaj moze pozycze laptopa i zaloguje. Jak zrobic ten test n108?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Problem z N108, pompa?

Post autor: Maggot » pt sie 21, 2015 09:15

deskjet, w vagu wchodzisz engine i bodajże "output test", jeśli coś pomyliłem niech ktoś poprawi :P
Później dajesz "start/next" i testowane są poszczególne elementy .
m.in. n108 . (podczas testu powinna się zmianiać charakterystyka silnika dość znacząco - z twardej głośnej pracy, na miękką dużo cichszą)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości