Witam,
Podczas obciążenia silnik szarpie. Jest to prawdopodobnie wina nieszczelności pompowtrysku (przy gnieźnie pompowtryku). Dwa razy wymieniałem już uszczelniacze, gniazdo było docierane wałkiem ale problem wraca. Może być to wina pękniętej głowicy przy samym gnieździe pompowtrysku? Przy ostatnim ściągnięciu PD było widać przedmuch pomiędzy PD a głowicą ale po wymianie uszczelniaczy i docieraniu gniazda od wiosny do teraz było okej. Z logów wartość 3 PD obiega ciut od reszty.
Szatpiący 2.0 TDI BKD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szatpiący 2.0 TDI BKD
Ile wynosi korekcja na 3 PD (na + czy na -) bo jeśli na + i właśnie na tym widać ślady przedmuchów to trzeba się dobrze przyjrzeć stanem uszczelniaczy a zwłaszcza stanem gniazda pompowtryskiwacza. Jeśli masz wątpliwości co do 3 PD to zawsze możesz go miejscem podmienić z innym (z ujemną korekcją) i zobaczysz czy zła korekcja zostanie na 3 cylindrze i czy pójdzie za zamienionym pompowtryskiwaczem.
Szatpiący 2.0 TDI BKD
np http://vaglog.pl/log_225084.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Też myślałem o tym rozwiązaniu.
Też myślałem o tym rozwiązaniu.
Szatpiący 2.0 TDI BKD
O, faktycznie kaszana na 3 garnku. Pozostałe trzy muszą nadrabiać dawką paliwa za nim by wyrównać obroty. Znajomy miał korekcje +2,99 na 1 i 3 cylindrze a na pozostałych -3,01 więc silnik klekotał jak traktor i prawie gasł ale podmiana PD miejscami od razu ujawniła, że te dwa pompowtryskiwacze wcale nie podawały paliwa więc wymiana na inne używki i silnik śmiga. Zrobisz jak uważasz - albo podmiana miejscami albo dokładne oględziny głowicy. Pierwsze rozwiązanie nie wymaga jednak takiej dokładności a PD musisz i tak wyjąć (przynajmniej ten z 3 cylindra) i już będziesz wiedział czy PD do wymiany czy głowica do regeneracji albo tylko zmiana uszkodzonych uszczelniaczy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości