MK3 Metaliczne stukanie rury wydechowej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
MK3 Metaliczne stukanie rury wydechowej
Witam!Mam do was pytanie. Moja trójeczka jak pracuje na biegu jałowym (trzyma idealnie obroty)ale wydech puka pod spodem. Po prostu jak otworze drzwi słysze jak coś puka metalicznie. Chciałem się dowiedzieć czy to wina zapłonu czy katalizatora. Dodam jeszcze że z tłumnika końcowego odchodzi warstwa blachy a zapłon był ustawiany ale chciałbym poznać waszą opinie! Czasem jak kat się oczyszcza tzn jak wylewa z siebie wode to nie ma tego efektu pukania a jak nie to jest. i Co to waszym zdaniem?
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Dziekuje sprawdze to.Też mi sie wydaje prawdopodobne. Za zainteresowanie daje punkt. Chcialbym być pewny czy to nie jest wina zapłonu. Niby był ustawiany ale...słychać tez takie lekkie pukanie z tłumnika końcowego. Mam nadzieje ze to nie to bo przyspiesza dobrze i nie strzela. NIe chce już tracić kasy na ustawianie bo sami wiecie ze na lampie ustawienie nie jest poprawne a na kompie to kosztuje a nie mam kabla;(prosze jeszcze o sugestie. Daje punkty;)
Wlasnie wczoraj sobie usunalem to "dzwonienie" zaczep od tlumika puscil bo mu sie troche zardzewialo i przy wonych obrotach wpadalo w rezonans i metal obijal sie o metal. 5 minut kilka spawow i cisza...
[ Dodano: 05 Wrz 2006 16:57 ]
To jest normalna sprawa wynikajaca z wieku... w innych vw grupy tez to sie dzieje np. w seatach.
[ Dodano: 05 Wrz 2006 16:57 ]
To jest normalna sprawa wynikajaca z wieku... w innych vw grupy tez to sie dzieje np. w seatach.
[b]Moim celem jest mk3 20 Jahre GTi TDi 110km.:) jak mi sie ten znudzi:[/b]
[img]http://i100.photobucket.com/albums/m27/mamoth_02/Untitled-4copy.jpg[/img]
[img]http://i100.photobucket.com/albums/m27/mamoth_02/Untitled-4copy.jpg[/img]
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
tak panowie wszystko ładnie a co byscie powiedzieli jakbym wam napisał że tłucze dopiero po rozgrzaniu (po około 20 kilometrach) Potem jak go na moment zgasze przestaje a po nastepnych kilomentrach spowrotem zaczyna. Oprócz tego jednocześnie puka w filtr powietrza.Wygląda na jakieś głuche pukanie...niestety boje się ze to zawory
U mnie bylo tak samo... jak rano odpalalem to cisza! Po kilkunastu kilosach "dzwoni" na jalowym na swiatlach... zrob test... jak zacznie dzwonic to podluz noge pod tlumik i udawaj podporke! Jak bedzie dzwonic to znaczy ze to cos innego, a jak nie to wiadomo juz co jest problemem!
[ Dodano: 06 Wrz 2006 00:55 ]
Dodam ze u mnie byla cisza gdy tak zrobilem! Z ta noga znaczy...
[ Dodano: 06 Wrz 2006 00:55 ]
Dodam ze u mnie byla cisza gdy tak zrobilem! Z ta noga znaczy...
[b]Moim celem jest mk3 20 Jahre GTi TDi 110km.:) jak mi sie ten znudzi:[/b]
[img]http://i100.photobucket.com/albums/m27/mamoth_02/Untitled-4copy.jpg[/img]
[img]http://i100.photobucket.com/albums/m27/mamoth_02/Untitled-4copy.jpg[/img]
Moze dzwonic blacha - osłona pod katalizatorem, u mnie jest to samo, ze starosci (rdza) odczepiła się przednia część łączenia blachy i dzwoni na wolnych obrotach i przy dodawaniu gazu.
Jesli bedziesz wymieniał tylny tłumik to radze kupic aluminiowany, bedzie drozszy około 40 PLN ale wytrzyma znacznie dłuzej.
Jesli bedziesz wymieniał tylny tłumik to radze kupic aluminiowany, bedzie drozszy około 40 PLN ale wytrzyma znacznie dłuzej.
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Witam.
Napewno objawia to się takim jakby "pierdzeniem" z tylnej rury wydechowej na rozgrzanym silniku. Jeśli tak to lepiej sprawdź ciśnienie w cylindrach. Niespalona mieszanka z cylindra przedostaje się do rozgrzanego katalizatora i tam powstaje zapłon. Być może wypalony zawór wylotowy lub gniazdo. Sprawdź to metodą olejową.
Pozdro
Napewno objawia to się takim jakby "pierdzeniem" z tylnej rury wydechowej na rozgrzanym silniku. Jeśli tak to lepiej sprawdź ciśnienie w cylindrach. Niespalona mieszanka z cylindra przedostaje się do rozgrzanego katalizatora i tam powstaje zapłon. Być może wypalony zawór wylotowy lub gniazdo. Sprawdź to metodą olejową.
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 264 gości