Od początku marca stałem się posiadaczem Leona Cupry z 2007. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Wcześniej jeździłem Borą Variant ARL 4motion(co nie którzy powinni kojarzyć), nie ukrywam że troszkę bałem się przesiadki z diesla na benzynę

MODEL:
Seat Leon CUPRA
SILNIK:
2.0 TFSI (BWJ)
MOC:
240KM w serii
MODYFIKACJE SILNIKA I UKŁADU WYDECHOWEGO:
Soft ECU Project
Dolot wraz z puszką w carbonie od Top Tune
DP 3" od CTR Tuning
Bez środkowego tłumika, z ostatniego tylko puszka została
UKŁAD HAMULCOWY:
przód 345mm
tył
NADWOZIE:
Lotka z pakietu MS Design (podrabianiec)
WNĘTRZE:
Cuprowe kubły, reszta bez fajerwerków
ZAWIESZENIE:
Seria
KOŁA:
Lato JR3 18x8
Zima ori 18x7,5
AUDIO:
Radio Pioneer avh-4400bt
Głośnik niskotonowy powerbass l-124d
Wzmacniacz u-dimension pro z 4-110 comp
Okablowanie hollywood pro-44
Od razu po kupnie mały pakiet startowy

Po niecałych dwóch miesiącach użytkowania zakupiłem DP 3" spawany przez CTR tuning oraz dolot od TopTune Parts. DP montowany przez Mirka z ECUproject wraz ze strojeniem



Dla troszkę lepszego wyglądu wpadły felgi JR3 18" 8j w kolorze białym



Wpada lotka na wzór z pakietu MS Design


Zakupione zostaje czarne lusterko z diodami i fotochromem oraz uaktywniono kierunki a'la USA wraz z halogenami po zapłonie


Przyciemnienie wszystkich szyb folią 50%, a szubki karoseryjne z klamką obklejone czarną folią w połysku


Aktualnie czekam na grill z CUPRY R310, który wygląda tak:

Filmik z brzmieniem wydechu (to nie jest v6

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]