Elektryczne szyby proszę o pomoc

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Fabri VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw paź 16, 2014 10:00
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Elektryczne szyby proszę o pomoc

Post autor: Fabri VW » pt kwie 24, 2015 18:34

Witam
kupiłem oryginalne podnośniki szyb lecz z przerobioną instalacją bo nie ma ori wiązki...

Podłączyłem to wdg schamatu widocznym na zdjęciu poniżej
Obrazek

w użytku mam takie oto guziki zaznaczone w zielonym kółeczku:Obrazek

i chciał bym podłączyć takie jakie są w niebieskim kole:
Obrazek

tak wyglądają z tyłu mają po 5 bolców, kolorystyka ta sama co wyżej:
Obrazek

Prosił bym o podpowiedź jak podłączyć te z niebieskiego kółeczka

Z góry dzięki



Fabri VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw paź 16, 2014 10:00
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Elektryczne szyby proszę o pomoc

Post autor: Fabri VW » ndz kwie 26, 2015 15:32

Pobrałem taką konfigurację z innego forum spisałem sobie wszystko na kartkę i zanim podłącze chciał bym wiedzieć czy dobrze zostanie to podłączone bo nie chce nic zepsuć.

Jakieś rady??Obrazek



Fabri VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw paź 16, 2014 10:00
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Elektryczne szyby proszę o pomoc

Post autor: Fabri VW » ndz kwie 26, 2015 16:25

Dla burzy mózgów podłączyłem w taki sposób te drugie przełączniki lecz niestety zero reakcji bezpiecznik nie strzelił albo przełączniki są nie hallo albo źle podpięte przewody? O_o
Bawił się wgl ktoś czymś takim czy raczej nie??



mechatronik1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34

Elektryczne szyby proszę o pomoc

Post autor: mechatronik1988 » wt kwie 28, 2015 09:57

Mam Cordobe i mimo ze przełączniki wyglądają tak samo mają 1 wyprowadzenie więcej. Jedyne co ci mogę podpowiedzieć jeżeli posiadasz multimetr ustaw sobie omomietrz na 200 lub na miernik diod z buzerrem, w środkowym położeniu oby dwa wyjścia na silnik powinny być zwarte jednocześnie z minusem (lub plusem bo u mnie jest inaczej jak u ciebie na schemacie) a w zależności od położenia przycisku w góre lub w dół plus powinien być przełączany na jedno lub drugie z wyjść silnika.
Na 99% wyjścia na silnik są do dobrze, spróbuj sobie zamienić 4 z 5 a dla testów zamiast bezpiecznika podepnij żarówkę na kabelkach, najlepiej 55w bo silniki powinny przez taką spróbować ruszyć.
Może być tak że wyjście 6 jest dla żaróweczki w przełączniku bo u mnie tak jest.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości