Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
perki
- ...

- Posty: 2363
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
- Lokalizacja: Zagłębie
Post
autor: perki » śr kwie 01, 2015 10:04
Witam
2 lata temu pewien mechanik tak zagiął mi progi z obu stron.
Niestety zaczyna to rdzewieć ...
czy da się coś z tym zrobić ?
i ile może wołać lakiernik


-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » śr kwie 01, 2015 19:46
perki, wymiana progu z lakierowaniem i konserwacją to min 450zł za sztukę
Blacharz może Ci je wyciągnąć ,,,, a ile za to weźmie --- zależy od regionu i samego fachowca
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
perki
- ...

- Posty: 2363
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
- Lokalizacja: Zagłębie
Post
autor: perki » czw kwie 02, 2015 11:17
a co lepiej i co będzie bardziej trwałe ?
wymieniana czy wyciąganie ?
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » czw kwie 02, 2015 11:58
perki pisze:a co lepiej i co będzie bardziej trwałe ?
wymieniana czy wyciąganie ?
Jak masz swoje ORI zdrowe --- to wolałbym wyciągać te co masz ...
Jeśli zaś wewnątrz jest próchno ---- to się nie zastanawiaj i wymieniaj ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
Marcin TDI
- -Diesel Power-

- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin TDI » czw kwie 02, 2015 13:12
ja bym wymienił na Twoim miejscu tym bardziej ,że ruda już atakuje. Dlaczego tego mechanika nie ścigałeś o to żeby ci je naprawił jak zagiął ? To nie są tanie rzeczy przecież
-
XV2
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » ndz kwie 12, 2015 08:46
Ja za tydzień będę zabierał się za wymianę progów w MK4 mogę porobić ci foty.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
Marcin TDI
- -Diesel Power-

- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin TDI » ndz kwie 12, 2015 14:47
XV2, tak zeżarte czy pogięte?daj fotki jak będziesz mógł
-
XV2
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » ndz kwie 12, 2015 14:53
Jak kupiłem auto nie było korków w progach. Po 7 latach na lini gdzie korki widać korozję plamy pod konserwacją więc będę zmieniał.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
Marcin TDI
- -Diesel Power-

- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin TDI » ndz kwie 12, 2015 14:58
ja jestem właśnie w trakcie. Kupiłem jeden próg i na szczęście nie muszę całego wymieniać tylko kawałek 40cm z przodu i 25cm z tyłu. Ogólnie ten próg co kupiłem jest bardzo kiepsko wykonany i dobrze ,że nie będę musiał go całego wymieniać ,bo bym sobie tylko nerwów napsuł.Zapłaciłem 85zł
-
XV2
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » ndz kwie 12, 2015 15:48
Z natury wiem że lepiej wymienić cały a nie robić łaty na progu.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
Marcin TDI
- -Diesel Power-

- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin TDI » ndz kwie 12, 2015 16:00
dokładnie tak jak mówisz,ale u mnie tylko przód i tył jest w złym stanie to wolę zrobić wstawkę i nie ruszać oryginalnych blach ,bo są zdrowe z zewnątrz i wewnątrz.Pocynuje i będzie malina
-
XV2
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » ndz kwie 12, 2015 16:02
Nie byłbym do końca pewny jak już idzie korozja może być głębiej . Odkręć z tyłu nadkole i wyjmij korek latarka do środka i będziesz widział co tam się dzieje.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
Marcin TDI
- -Diesel Power-

- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin TDI » ndz kwie 12, 2015 16:10
już wszystko oblukane wycięty kawałek przodu i tyłu.W środku jest wszystko git.Wilgoć dostała się miedzy konserwacje progu ,a blachę i gniło poszycie.Podniosło baranek i zrywałem go rękami do momentu gdzie jest zdrowa blacha.Auto stoi na klockach i jutro zaczynam spawanie i cynowanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 4 gości